Dzisiaj jest 28 lis 2024, 23:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 gru 2012, 20:42 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 14:12
Posty: 72
Pojazd:
Siemka chciałem się dowiedzieć jaki tłok lepszy na jeden pierścień czy na dwa??? i dlaczego??.Proszę o pomoc z góry dzięki :)




_________________

SCOOTER TEAM KENTAKI :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 12:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
najlepszy jest na jeden komprecha zajebista formy malanozi i stage 8 ;) :twisted: :twisted:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 13:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
powiem tak. 2 pierścienie mocny dół niższy maxrpm
1 pierscien mocniejsza góra większy maxrpm




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 18:05 
*

Rejestracja: 15 cze 2011, 14:12
Posty: 72
Pojazd:
Dzieki za odpowiedz :)




_________________

SCOOTER TEAM KENTAKI :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy