Dzisiaj jest 04 mar 2025, 11:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 16:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rowan, z tych to bym S80 brał, silnik jest spoko, części też po ludzku, dość fajnie wygląda i na zewnątrz i w środku.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 16:56 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Borek96, tak, tylko jednak to troche krowa jest i się zastanawia ojciec, czy jest mu taki potrzebny wielki... Po za tym jednak środek i zewnątrz nie urzeka tak jak w Lexie w full wyposażeniu z drewnianymi wstawkami... Na dodatek sporo czytałem o pękających wałkach rozrządu w tych silnikach z tych lat...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rowan, nie słyszałem o pękających wałkach w D5. To jak nie S80 to S60. A Lexa w dieslu bym nie kupił.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 17:09 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Borek96, S60 odpada... A dlaczego nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 17:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rowan, bo 2.2 D-cat nie jest dobrym silnikiem, pisałem kiedyś o nim, Mati też.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 17:17 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Borek96, szukałem własnie i nie mogłem znaleźć tego co pisałeś... Ja mam znajomego w ASO Toyoty w Krk, który sie naprawde zna i mówił tylko o wywaleniu tego DPNR-a, a tak, to mówił, że pozytywnie raczej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 19:10 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
I do tego ten 2.2 D-cat sporo pali, kumplowi w mieście wychodziło coś ~9l, gdzie w e46 2.0d CR ~6l.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 19:30 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Darex, generalnie z tego co wiem, to najczęściej powodem jest właśnie filtr cząsteczek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 19:32 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Tu jest akurat zastosowany 5 wtryskiwacz, który ma za zadanie "oczyszczać" filtr cząstek stałych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rowan, + wtryskiwacze denso, do których nie ma w Polsce zestawów naprawczych, tylko nowe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 20:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
http://autoraba.otomoto.pl/bmw-320-d-163km-xenon-klimatronic-C27378090.html
Tak się zastanawiam ile wyjdzie naprawa.Same air bag-ki 1000zł.
Jak myślicie w ilu się zmieści?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 23:37 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
Chłooopy ;D Jakie autka proponujecie do 20-25tyś? Zastanawiałem się nad Audi A4 - jak z zawieszeniem? Dalej się psuje? Lub Audi A3. Z czego tu jeszcze wybierać? Byłbym skłonny kupić coś za te 25tysi, ale żeby się nie jebało ;) Diesel czy benzyna to obojętnie, ale żeby nie spalał więcej niż 8 w mieście. BMW to chyba odpada na starcie, bo spalanie, drogie części i mało mechaników ogarnia te silniki.




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 23:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Bigi, w A4 B6 dalej wielowahacz, ale go nie ma co się bać.
Bigi pisze:
mało mechaników ogarnia te silniki.

Czy ja wiem?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 0:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
No i kolejny problem...

Leon 1.9TDI 115KM. Jeździ w miarę normalnie, jednak czasem przełączy się na tryb awaryjny... Głównie przy wyprzedzaniu. Normalnie, jak ruszam spod świateł, to przeciągam go jak nie wiem i nic.
Jednak w trasie jadę na przykład kulturalnie 90km/h, chcę wyprzedzić, wciskam pedał gazu chwilę przyspiesza i od razu przełącza się na awaryjny... Wyłączam silnik, włączam i problem znika.

Czasem udawało się wyprzedzić bez problemu, a czasem działo się to co napisałem ;(

Jutro trzeba na kompa jechać.

Napisałem to ku przestrodze... Magiczne 1.9TDI...


Ostatnio zmieniony 28 gru 2012, 0:05 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 1:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
sprawdź zawór N75




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 9:45 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
lucek15, i szczelność węży między turbo a dolotem, bo to częsty problem w tych silnikach, który tak się objawia...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 9:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
Rowan, myślę, że ma racje. Kiedyś w pasku b5 fl 1.9 tdi wujka był pęknięty wąż od dolotu i za cholere nie chciał iść




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 11:32 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Tzn nie to, że nie chce iść, może być nie wielka nieszczelność i przy dużym doładowaniu się robi większy ubytek i łapie awaryjny wtedy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Albo N75 jak mass mówił, częsta awaria w 1.9 TDI.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 11:57 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Owszem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy