Dzisiaj jest 07 lut 2025, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2012, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Setup : Dr Evolution 70 , Dellorto 17,5 , Leoś ZX i stożek Revo S type
Dysze : 62,65,75,85,90
Na 85, 90 niezależnie od regulacji muli i bardzo wolno reaguje na manetkę , okropnie przerywa .
Na 75 jest dużo lepiej , już można normalnie jeździć jednak jest lekko przymulony, przerywa troszkę ale kawę z mlekiem uzyskuję przy max wykręconej śrubce od paliwa , w prawo jak tylko trochę dam to muli...
Na 65 jest sporo lepiej niż na 75 , nic praktycznie nie muli , jednak śrubka od mieszanki nadal jest wykręcona sporo bo inaczej zamula.
Wychodzi na to , że najlepiej jakby dysza była z przedziału 60-70 ale jak patrze i czytam o setupach to każdy stożek , cylek 70 ma dyszę ponad 90. Czy coś z moim skuterem jest nie tak :D ??




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
A świeca jaki kolor?? Jak reguluje gaźnik to przejechaniu się ok.3-4km patrzę na kolor świecy - dużo Ci powie :P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Na 75 jest powiedzmy kawa z mlekiem ale nie ma takiej płynności podczas wkręcania jak na dyszy 65 :)




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 18:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
i myślisz że płynność pracy silnika zależy tylko i wyłącznie od regulacji gaźnika?




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Myślisz , że regulowałem napęd pomiędzy zmianą dyszy ? Chyba gołym okiem widziałem i słyszałem , że lepiej chodzi , to zamierzasz podważać moje odczucia ? Przecież sobie tego nie uroiłem :lol:




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 18:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
źle zrozumiałeś chodzi mi o to że wszystkie turbo dziury nierówności w pracy nie należy zwalać tylko i wyłącznie na gaźnik czaisz teraz? :twisted:




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Tak w pełni się teraz z tobą zgadzam :) na razie chcę ogarnąć dobrą pracę gaźnika żeby nie przerywał i była kawa z mlekiem a potem będzie napęd .




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy