Dzisiaj jest 23 paź 2024, 21:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2009, 15:18 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 14:26
Posty: 37
Pojazd:
Witam.
A więc tak troche sie rozpisze bo skrócie nie da rady.
2-3 dni temu zaczą mi "prychać" skuter coś w tym rodzaju jak by dławić z początku było to chwilowe tak od 20km/h do 25k/h pomyślałem że jest to źle wyregulowany gaźnik okazało sie to prawdą (czarna świeca) byłem u 2 mechaników (zajmują sie tym) i prubowali go regulować jednak nie reagował na regulacje...
Postanowiłem sam sie do tego zabrać wymieniłem świece i ustawiłem gaźnik na serujne ustawienie... pocodził na wolnych obrotach jakieś 5 min i padł. Najzwyczajniej w świecie pał potem to już lipa w ogóle nie palił nawet jak był gaxnik wyregulowany przez specjaliste CHCEM PODKREŚLIĆ ZE CYLEK Z TŁOKIEM MAJĄ ZROBIONE 18 TYŚ KM... nie ma praktycznie sprężania... SKUTER Beta ARK LC. Silnik minarelli i teraz pytanie co mam wymienić czy wystarczą same pierścienie czy też tłok też musze?
PROSZE O SZYBKĄ ODP... moje gg 3351919 albo na forum...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 15:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Pierw rozbierz i zobacz w jakim stanie wszystko jest , pokaż i można myśleć.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 15:25 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 14:26
Posty: 37
Pojazd:
ja myśle że skoro nie ma kompresji to pierścienie mogły już siąść a z 2 strony tłok już mógł paść po takim przebiegu co wy na to ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
robierz cylinder i zobacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 15:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Bez rozebrania nic Ci nie doradzą ludzie ..
Mogły pierścienie pójść , a może jeszcze coś ? Nie wiadomo .




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 15:31 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 14:26
Posty: 37
Pojazd:
spoko...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 19:04 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Po takim przebiegu,tłok tez bedzie mial znaczne slady zużycia...




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 10:07 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 14:26
Posty: 37
Pojazd:
Rozkręciłem... POwiem w skrócie pierścienie zespawały sie z tłokiem... uszko od zabezpieczenia sforznia sie urwało i pokiereszowało mi tłok ... (tak poobijanego to w życiu nie widziałem) i teraz mam lekko podrapany cylek robić szlif czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 11:06 
Robić




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 21:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak rysy są głębokie(najlepiej jakby to ocenił specjalista) to ze szlifu nici. Dowiedz się też wcześniej niż pójdziesz do zakładu jaki jest największy tłok, na ile mm maksymalne można tłok włożyć. Poza tym, jeśli jest aż tak źle to może lepiej kupić nowy zestaw? To koło 200zł. Szlif i dobry tłok to kwestia 160-180 zł. Odpowiedz sobie sam.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2009, 14:37 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 14:26
Posty: 37
Pojazd:
tzn na cylindrze to jest 1 wyczuwalna i 2 tak średnio tylko tłok jest do wy...je...bania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2009, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Zanieś do tego kto robi szlify to ci powie czy da rade. Na jakim oleju jeździsz?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 8:45 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 14:26
Posty: 37
Pojazd:
Mam fotki:
http://w281.wrzuta.pl/obraz/ajSWDCeajOx/gora
http://w281.wrzuta.pl/obraz/2p0CfuvpEyl/glowica
http://w281.wrzuta.pl/obraz/0UYqTnxBmwV/dol


1 i 3 jest to cylek od góry i od dołu na 3 obrazku to co wspominałem ona jest troszke wyczuwalna a na 2 fotce jest głowica... odpisujcie bo chcem już części zamówić w tym tygodniu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy