Dzisiaj jest 21 lip 2025, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2012, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012, 15:42
Posty: 119
Lokalizacja: Miechów
Pojazd:
Siema mam pytanie, skierowane do osób które mają jakąś wiedze na ten temat lub z doświadczenia. Co mi da wał z korbą 85mm przy cylindrze Malossi MHR 70ccm, oczywiście bd zastosowana podkładka pod cylinder 5mm. Czy jest jakiś sens żeby to zakładać? Pragnę również zaznaczyć że znam info spod opisów tych wałów. Chcę się dowiedzieć coś więcej ;)




_________________

Zajrzyj i zostaw komentarz :) --> Italjet Dragster High-End project ! ;P Malossi MHR 70ccm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 22:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
Dając dłuższa korbe + spacer pod cylinder wydłużasz tuleje cylindra .Czym dłuższy skok tym większa pojemność cylindra ale za to niższe obroty i działa to też na odwrót.Im krótsza korba tym silnik jest bardziej wysokoobrotowy bo wał tym samym wykonuje większości ilośc obrotów na minutę.Dlatego w zestawach np: big bore 77 tłok ma taką sam rozmiar co tutaj w mhr 47,7 tyle że własnie za pomocą dłuższej korby wydłużasz pracę oraz zwiększasz pojemności cylindra w innym wypadku bb 77ccm przy korbie zwykłej pojemnośc była by bez zmian czyli 70ccm




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012, 15:42
Posty: 119
Lokalizacja: Miechów
Pojazd:
aaa i łatwo rozfrezować kartery do wału o skoku 44mm? zrobię to zwykłą frezarką? aa i czy cylinder Stage6 R/T wymaga wału o korbie 85mm?? czy będzie jakaś zmiana stosując jeszcze inną opcja jaką jest wał o korbie 85mm i skoku 44mm? Czy R/t wymaga takiego wału czy wystarczy założyć wał z samą dłuższą korbą bez skoku 44mm?




_________________

Zajrzyj i zostaw komentarz :) --> Italjet Dragster High-End project ! ;P Malossi MHR 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 22:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
Co dokładnie chcesz rozfrezować? skoro masz tylko dłuższą korbe w takim wale a przeciwwagi masz nie zmienione.Jedynie co trzeba to ta podkładkę(spacer) dać.W s6 r/t można jak i w mhr można dać samą korbę.W r/t niezastosowanie i zostawieni seryjnego skoku wiąze się z tym że cylinder nie bedzie miał pełnej mocy bądź wgl nie zapali bo tłok w gmp będzie przysłąniac kanały ssące bo jednocześnie cylinder bd miał niżej osadzone kanały.I prawdopodobnie w zestawie S6r/t gdzie ten zestaw jest typowo przystosowany pod dłuższą korbę występują za pewno dłuższe prowadnice tłoka gdzie przy założeniu cylindra bez podkładki prowadnice mogł by ocierać o przeciwwagi wału ale pewien nie jestem no i oczywiście trzeba rozfrezować kartery bo średnica zewnętrzna tuleji jest wieksza a w mhr ma 51mm więc nie trzeba nic przerabiać. Sam posiadam cylinder MHR gdzie ten zestaw nie jest przystosowany pod dłuższą korbę i z tego co pamiętam takiego zestawu malossi nie wypuścił i przy zastosowaniu podkładki pod cylinder i dłuższego korbowodu może doprowadzić do tego że tłok będzie wysuwał się z prowadnic i szybciej będzie się zużywać.To są tylko takie moje podejrzenia.Oczywiście nie obędzie się bez wymiany szpilek bo pozostawienie seryjnych i montaż cylindra z podkładką doprowadzi do tego że będzie mało gwintu na szpilkach i możesz zerwać ktorąś :P




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10


Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 14:43 przez boluśf10, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy