Dzisiaj jest 22 sty 2025, 21:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2012, 19:28 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
cześć mam taki problem z roxem 100 że jak jest zimny to troche ciężko pali kręci kręci i po jakimś czasie na ssaniu zapali a jak sie rozgrzeje to pali odrazu. kiedyś jak jechałem to zaczęło coś szumieć w silniku i myślałem że łożyska poszły więc chciałem rozkręcić silnik ale okazało sie że tylko magneto sie odkręciło i latało jak je zakręciłem to skuter ma strasznego muła jak dam gaz to nogami można go utrzymać a jak już chyci to idzie jak dawniej tyle że dawniej sie kręcił koło 12 tys a teraz max 10 (na podnóżce) kiedyś jak jechałem koło 130km/h to nagle zablokowało silnik i skuter odrazu zgasł. 2 razy mi sie tak stało bo potem już sie bałem dokładać cały gaz. mierzyłem kompresje i pokazało 12 bar tylko nie wiem czy ten manometr dobrze mierzy:/ dziś rozkręciłem silnik i tłok jest troche zrysowany niektóre rysy są bardzo duże jak by coś wpadło za to cylek nie ma żadnych rys. wał nie ma luzów jedynie na korbie lekki. co może sprawiać takiego strasznego muła ? świeca jak ją wyciągam to zawsze jest mogra dawałem mniejsze dysze ale bez zmian dalej mulił ale dysza chyba tu nic nie ma bo dawniej na niej chodził. tłok w cylindrze ma minimalny luz. co może powodować tego muła zatarty czy co ? dodam że olej zawsze był :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 19:44 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
dodam jeszcze że raz mi sie zepsuł dozownik znaczy sie ja zepsułem i nalałem mieszanke z olejem''sztil'' dosłownie tak sie nazywa (wymieszałem jak było napisane na opakowaniu) i nie wiem czy przez to sie nie zatarł bo zwykle lałem castola. a po tym sztilu tak sie własnie chyba zaczęło dziać chyba że jest jaka inna przyczyna np coś związane z tym że sie magneto odkręciło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jak Ci się te magneto odkreciło to mogło ściąć klin na wale i masz źle przykręcone magneto i w efekcie mogło przestawić zapłon ;DUpewnij się z magneto na klinie siedzi dobrze to pomyślimy dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 19:51 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Zatarty na pewno on nie jest bo możesz jeździć. Po tej mieszance też raczej nic nie mogło mu zaszkodzić. No jeżeli manometr jest dobry to tłok nie powinien mieć luzów bo kompresja jest dobra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 19:54 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
wydaje mi sie że włożyłem klina ale tak na 100% nie jestem pewien a nie mam ściągacza do magneta żeby go zdjąc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Bo jak nie jest na klinie to masz przyczyne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Jak się mówi "zatarty" ma się na myśli cylinder. Skoro twój nie ma rys to jak może być zatarty ? Bo tak piszesz :D . Mówisz że tłok ma rysy no, ale skoro kompresja jest 12bar co jest strasznie dziwne bo nówka sztuke cięzko żeby miała takie sprężanie :p. Najlepiej sprawdź innym manometrem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 20:49 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
zobacze jeszcze na innym motorze bo kiedyś mi pokazał 8 i jeśli znowu na nim pokaże 8 albo mniej to jest ok :D a co do cylindra to tłok ma lekki luz w nim a kiedyś jak rozkręcałem to wydaje mi sie że nie miał. tylko tłok jest strasznie zjechany a dawniej taki nie był możliwe że ten olej mu zaszkodził..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 21:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
12 to nie w tym silniku. jak będziesz miał 8.5 to znaczy że masz silnik w bdb stanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 22:00 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
to pewnie jest zepsuty manometr ale kolega mierzył tym samym w swojej 50cc i pokazało mu nie całe 12 a skuter mu chodzi mi tyle samo pokazało a nie chodzi....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2012, 22:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
zgłoś się do eMdoKa, on jest specem z forum jeżeli chodzi o takie przypadki jak twój




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 11:46 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
dawniej jak mu nacisłem hamulec i dałem gaz to sie kręcił do 6 tys ale kołem nie obracał a teraz około 4 sie wkręci czyli to chyba nie wina napędu tylko coś innego dawałem gaźnik seryjny 16mm i dalej tak mułowato chodził. Zostaje tylko cylinder z tłokiem do sprawdzenia albo zapłon.... Dodam zdjęcia cylindra z tłokiem może coś wypatrzycie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Jak cyl mówisz że bez rys to tylko tłok nowy kup (porządny, na tłok nie żałuj kasy) Nowy wał albo zmiana łożyska korby (sam sobie nie zmienisz) No i popatrz co w napędzie bo pewnie jest zuzyty. Zmień rolki, sprzęgło albo stare przejedź papierem i odtłuść, pasek jak będzie starty też zmiana, sprężynki kup porządne (stage6, hebo itd) I będzie śmigać jak kiedyś.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 12:52 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
pasek polini nowy sprzęgło seryjne ale okładziny jeszcze na nim nie brakuje centralka też nowa niebieska i sprężynki też nowe zmieniane kilka miesięcy temu. rolki 6g zmieniane z pół roku temu i wszystko chodziło do czasu........... mam też sprzęgło sportowe chyba polini ale jak je założyłem to skuter łapał z wysokich obr a ja wolałem żeby odrazu jechał i zostawiłem seryjne


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 12:55 przez demon33335, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 13:08 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
http://imageshack.us/photo/my-images/823/dscn4374b.jpg/ w tym linku jest 13 zdj tłoka i cylindra. powiedzcie co o nim sądzicie o ile coś widach na tych zdjęciach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
oj mi się zdaje że przytarło go troszkę bo tłok przyłapało ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Człowiekuu sprężyna "nowa niebieska" ale jakiej firmy ? Kup porządną bo jestem prawie pewny że wcisnęli ci jakiś szajs jak nawet nie wiesz co to za marka. No to napęd masz w miare ok. Ale zrób coś z cylem. Na nowym tłoku na pewno będzie dużo lepiej ale to nie będzie to samo co kiedyś. Ratuje cię szlif.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 16:14 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 19:38 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
pasek sprężyna niebieska i sprzęgło (nie założone ) firmy polini a sprężynki sprzęgła nie wiem jakiej ale sie na nich szybciej zbierał niż na seryjnych. to co mam zrobic ? myślicie że jest przytarty i dlatego nie chodzi ? dlaczego to sie tak stało ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 21:36 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 22:25
Posty: 68
Pojazd:
obejrzałem go z tatą i ewidentnie widać że zatarty cylinder i tłok. i dlatego nie chodził a powiedzcie mi jaką dysze pod gaźnik 17,5 i wydech tecnigas rs2? i jakie rolki do tego dopasować ?( dysza 90 była za mała a 150 za duża)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 22:23 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Nikt nie wie jaka dysza bd odpowiednia ale widać jak umiesz regulować dyszami 90 za mała to od razu 150 no to za duża. Najlepiej kup zestaw dysz testowych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy