Dzisiaj jest 24 sty 2025, 15:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 17:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
U mnie dzisiaj grube zakupy, w sierpniu kupiłem z bosha wycieraczki szkieletowe, niestety od początku postanowiły mazać szybę. Teraz kupiłem jakieś za 16zł Alc coś tam (jakaś china chyba) ale daje rade, nie mażą przynajmniej. :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2012, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:34
Posty: 100
Lokalizacja: Piździbory Wielkie
Pojazd: vr6
Panowie co sie mogło popierniczyć w golfie u kumpla ? Jak włącza kierunki mrugają całe lampy, stopu nie ma w ogóle, na awaryjnych świecą się przeciwmgielne i takie tam inne wariacje z elekrtyką, wie ktoś o co kaman ? :)


Ostatnio zmieniony 27 gru 2012, 21:31 przez Pav_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 12:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Siema. Panowie miał ktoś doczynienia z sekwencja w audi 80 b4 2,0 Abk ? Nie stracę dużo na mocy jeśli bd to dobra instalacja i założy to dobry gazownik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 11:09
Posty: 44
Lokalizacja: Duszniki Wlkp.
Pojazd:
Witam.Potrzebuje opinii o silniku 2.3 V5, jakieś znane dolegliwości? Jak znosi gaz? I jak to w końcu jest z tym spalaniem, bo opinie są bardzo podzielone? Zastanawiam się pomiędzy 2.0 a 2.3 V5, auto to golf IV.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 14:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jeszcze zależy który 2.3 v5 bo jest 150 i 170ps. Polecam omijać tego 150ps bo nie jest za szybki. Mają bardzo krótkie skrzynie i 200km/h i koniec :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Matiss, bierz 2.3, chociażby dla samego dźwięku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:08 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Co do gazu, to znoszą go dobrze, 150 konne mają po 2 zawory na cylinder, więc i regulacja gazu prostrza. Co do jakichś specjalnych bolączek to raczej nie mają.


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 17:16 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
squad55, na sekwencji mocy nie stracisz, a będzie na tym latać baaaaardzo długo, prosta konstrukcja.
Matiss, dokładnie, bierz 2.3, nawet w 150KM, lepiej niż 2.0.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
170ps już ma po cztery.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:16 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Bereda95, tak, wiem, wiem, ale ja pisałem o tym 150 konnym, bo jest bardziej popularny ;) Sorki, mój błąd, bo tego nie zaznaczyłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=NlXNR1M7VIQ <3
PS. Moim zdaniem v5 ma piękny warkot, ale do tej pojemności to trochu nie jedzie (mam porównanie mk3 2.0 16v vs mk3 v5 150ps z dolotem simota) i abf dość znacząco wygrał, a 2.0 8v nie jedzie więc może warto poszukać 1.8 20v burbo?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 17:20 przez Bereda95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
słyszałem że 2.3 to jest bardzo nie udany silnik ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 12:30
Posty: 24
Pojazd:
Jak myślicie ,warto szukać jakiegoś niemca ,do 3 tys ? Czy dozbierać i coś lepszego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
za 3 tyś kupisz ładne mk2, jak masz skąd zbierać to oczywiście, że warto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Borek96, Dzięki wielkie. A cz jeśli założe gaz to mogę spodziewać sie jakiś problemów z silnikiem po kilku latach ? np spadek mocy na benzynie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
squad55, na sekwencji raczej nie, o ile będziesz serwisował okresowo instalacje, wymieniał wtryskiwacze itd. Po naprawdę dużym przebiegu mogą się wypalić gniazda zaworowe, ale raczej zdążysz zmienić samochód.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
No chyba, że kupisz trupa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 16:44
Posty: 153
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Kolega miał w b3 swap ABK gaz i na instalację nie narzekał, a jak chcesz pogonić przełączasz na bene i lecisz :wink:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 18:31 przez Bereda95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Nie ojciec ma juz 3 lata b4 na abk tylko na samej benzynie. Chodzi cudnie i właśnie zastanawia sie nad sekwencją. Pali ona 10 l na sto w miescie.. pytanie czy jej sens psuć jej jeśli rzadko sie nią lata ? brat ma niby w b3 1,8 na gazie II gen i niby problemów nie ma ale mół...;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
squad55, robić ABK w gaz, nie patrzeć.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy