Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 13:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
kisiu1981, źle myślisz

1. Wydech
2. Wariator
3. Cylek + Gaźnik
4. Moduł




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Przemek, ja to się tylko zastanawiam co by mi dało założenie wydechu i cylindra jeśli i tak przy jakichś 8000 obrotów jest blokada... Zacząłbym od modułu, bo wtedy mógłbym wykorzystać pełne możliwości tego co mam obecnie. Chyba, że chodzi o lepszy start ale tu pomogłyby same rolki.

Gaźnik zostawiam jaki jest. Podobno mam od 150, bo te Inki robili z takim silnikiem 4T na cały świat oprócz Polski (tylko tak słyszałem). Jeżdżę na pierwszym ząbku iglicy i jest git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 23:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
kisiu1981, no niewiem, ale ja w swoim nie wymieniałem żadnego modułu a mam 50 cc po portingu i daje rade. Wydech to podstawa w 2t, później wario.
Myślałem że mam moduł bloknięty, ale to była wina wydechu




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 23:23 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2012, 12:38 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
No widzisz, tak bywa. U mnie jeden moduł ma blokadę na 8000, a drugi na 9000 (ten zdechły). Zastanawiam się tylko jak z wytrzymałością łożysk i wału po całkowitym odblokowaniu... Może pocieszę się jazdą kilka dniu, a potem rozsypka? Przecież Kymco z jakiegoś powodu blokuje swoje skutery do 9000, a wiadomo, że są lepszej jakości niż mój chinol...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 3:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
kisiu1981, Kolega na seryjnym wale i łożyskach jeździł na streetrace'ie po full porcie, na 13 tys obrotów.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 19:50 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Może to loteria... Jeden wytrzyma, drugi nie. W sumie nie sadzę żeby wykręcił więcej niż 11k obrotów więc można by zaryzykować...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy