Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 gru 2012, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Witam, w Keeway`u, ostatnio zmieniłem cylinder na TEC HQ, i jest już dotarty, wyregulowałem gaźnik. I jest taki problem że gdy jadę TYLKO pod górkę słabnie lecz po ostygnięciu wszystko wraca do normy, na równym terenie nic mu nie dolega(sprawdzę dokładnie, gdy drogi będą w miarę). Najpierw pomyślałem że to zła regulacja gaźnika, kombinowałem z mieszanką paliwo-powietrzną później z dyszą, ale efektów brak. Nawet sobie pomyślałem że tłok puchnie, sprawdziłem cylinder nie ma w nim żadnych rys. Zmieniłem też filtr paliwa. Nie wiem co może być grane. Czy może być coś z napędem ? Tylko w którym miejscu szukać ?

Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 13:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Powinieneś zaobserwować po ilości obrotów w czym tkwi rzecz.Zmień docisk sprzęgła (sprężynę centralną). Wypadałoby także wyregulować sam napęd,aby obroty silnika pod górę były w miarę przyzwoite względem możliwości napędu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 13:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Jak się nagrzeje to słabnie i nie wchodzi na obroty, ale jak postawię na podnóżki to prawie normalnie wchodzi na obroty. Po ostygnięciu normalnie chodzi. Raczej nie jest to wina gaźnika, ani cylindra. Cylinder bez rys. Na początek wymienić rolki i sprężynę centralną ? Tylko na jaką sprężynę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 22:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
może puchnie kolego ;O na zimnym chodzi normalnie a na cieplym puchnie i traci kompreche :/ jesli to nie to zajrzyj w naped moze rolki pasek wario kto wie co go boli ; p


Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 18:25 przez Ptaszeg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 0:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
lżejsze rolki jeżeli wykluczasz tłok.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 21:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
wymiana sprężynek sprzęgła, docisku, rolek powinna załatwić sprawę, u mnie było to samo :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2012, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
To samo w aeroxie, docisk większy, sprężynki i rolki, powodzenia ;).




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2012, 21:01 
*

Rejestracja: 09 gru 2012, 14:25
Posty: 41
Pojazd:
tłumik zapchany albo rozwalone coś w środku, ja miałem podobnie, rozciąłem, zespawałem ruchome części w środku, później cały tłumik i jest git ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2012, 17:15 
*

Rejestracja: 11 lis 2012, 22:15
Posty: 28
Pojazd:
Ja tak miałem jak dałem za twarde sprężynki sprzęgła. Rozkręciłem i zobaczyłem, że dzwon sprzęgła był fioletowy. Założyłem miękkie sprężynki i nowy dzwon i jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
rzepa1203 pisze:
tłumik zapchany albo rozwalone coś w środku, ja miałem podobnie, rozciąłem, zespawałem ruchome części w środku, później cały tłumik i jest git ;)


Trafiłeś, odkręciłem tłumik i wszystko ok :) Dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 19:04 
*

Rejestracja: 09 gru 2012, 14:25
Posty: 41
Pojazd:
spoko ;) jak umiem to pomoge ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy