Dzisiaj jest 02 gru 2024, 8:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lis 2012, 20:30 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Dziś jechałem moim 2T z górki i obroty doszły do odcinki. Zdusiło silnik na chwilę i myślałem, że zgasł i będę pchał go do domu. Po dwóch sekundach były dwa donośne BACH! Po kolejnych dwóch sekundach stwierdziłem, że jedzie dalej i jakby odrobinkę mniej się mulił i zyskał odrobinę na mocy. Wolne obroty są niższe ale równe.

Dziś (przed strzałem) miałem duże problemy żeby zapalić go na ciepło. Zmieniałem przedwczoraj świecę. Jutro zobaczę jak będzie chodził i zapalał.

Co mogło być przyczyną takiego palnięcia? JAkieś brudy ze starego oleju?




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2013, 22:17 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 12:20
Posty: 195
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd:
No to pewnie tłok złapało, trochę dziwne, że mniej muli jak sobie strzeliło :D




_________________

Keeway Full Midrace Sport pro mk2& Hebo Manston V

viewtopic.php?p=1591165#1591165

Sprzedam nowe PFR3 do mina pisać!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 18:23 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zobacz stan tłoka i cylindra, zmierz kompresje, wyczyść gaźnik




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 18:28 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Miałem problemy z wodą w paliwie, a potem moduł zapłonowy mi padł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 21:17 
*

Rejestracja: 11 lis 2012, 22:15
Posty: 28
Pojazd:
miałem identyczny problem jak zmniejszyłem ilość paliwa na pływaku, bo mi ciekł i trochę przesadziłem i dostawał za mało paliwa. Jechałem i nagle zaczął się mulić i walło w rurę i tak co kawałek. Sprawdź gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 19:25 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Gaźnik czyściłem i jest już raczej dobrze wyregulowany. Jak na razie jest ok - chyba. Tylko jedno - gdy silnik jest nagrzany i stanę sobie przed skrzyżowaniem to wolne obroty są na jakimś poziomie (choć dość wysoko) utrzymują się, za chwilę spadają (prawie gaśnie) i potem wracają do pierwotnego poziomu. Czy to wina regulacji? U mnie pływak jest na stałym poziomie i nie da się go regulować...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 19:37 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 12:20
Posty: 195
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd:
Tak wina regulacji.




_________________

Keeway Full Midrace Sport pro mk2& Hebo Manston V

viewtopic.php?p=1591165#1591165

Sprzedam nowe PFR3 do mina pisać!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 19:56 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Idzie dobrze i raczej to optymalne ustawienie. Na innych nie było lepiej. Mam wzbogacić mieszankę? Iglicy nie ruszam, bo jest na minimum, a gdy podwyższę to za dużo będzie palił. Jako ciekawostkę dodam, że miałem tak wcześniej na oleju półsyntetycznym. Gdy przeszedłem na syntetyk bez zmiany ustawień problem zniknął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 20:12 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 12:20
Posty: 195
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd:
Tak, lepszy olej=mniejsze tarcie=mniejsze temperatury. Na skutek większych temperatur silnika (cylindra) silnik może chodzić niestabilnie, to zjawisko jest typowe przynajmniej dla powietrzaków




_________________

Keeway Full Midrace Sport pro mk2& Hebo Manston V

viewtopic.php?p=1591165#1591165

Sprzedam nowe PFR3 do mina pisać!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 0:00 
*

Rejestracja: 11 lis 2012, 22:15
Posty: 28
Pojazd:
spróbuj z olejem a jak to nic nie da to pobaw się ze składem mieszanki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 18:50 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Tak, sam zauważyłem w swoim powietrzaku lepszą, cichszą i bardziej miękką i równiejszą pracę na oleju syntetycznym niż na półsyntetycznym. Mówi się, że syntetyk jest do motocykli, które kręcą wyższe obroty niż skutery ale takie sprzęty jak mój są jednak delikatniejsze i wymagają lepszego smarowania. Nie wspominając już o lepszym spalaniu oleju i zapachu spalin... Gdy ten olej będzie się kończył doleję już kupionego syntetycznego. Na razie są 2/3 zbiorniczka. Co do składu mieszanki to jeszcze pokombinuję ale nie wydaje mi się żeby było lepiej. Poza tym dziś wzbogaciłem się o moduł całkowicie odblokowany W.M.Motors i dodatkowa ochrona na pewno się przyda...


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 18:51 przez kisiu1981, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 19:32 
*

Rejestracja: 24 lip 2010, 12:20
Posty: 195
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd:
kisiu1981, Ja Ci nie radze mieszać dobrego oleju z badziewiem. Jak już to wyjmij wężyk i spuść całkowicie półsyntetyk i wlej castrola racing 2t ablo malossi 7.1 czy tam jakiś elf




_________________

Keeway Full Midrace Sport pro mk2& Hebo Manston V

viewtopic.php?p=1591165#1591165

Sprzedam nowe PFR3 do mina pisać!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 20:26 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Półsyntetyczny znalazł już inne zastosowanie. Teraz będzie Castrol Power1 Racing. Gdy zacznę jeździć opiszę jak wszystko działa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 18:47 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Dziś w pracy zrobiłem prawie 60 km skuterem. Na tym oleju naprawdę super chodzi - miękko, równiutko i praktycznie się nie dusi. Coś tylko ma muła od 30 do 40 km/h licznikowych ale to chyba kwestia regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy