Dzisiaj jest 02 gru 2024, 14:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki setup 4t
Post: 04 sty 2013, 19:52 
**

Rejestracja: 04 sie 2012, 12:16
Posty: 234
Pojazd:
Jaki setup do kingwaya cobra .Mam do wydania ok 600zł.jaki setup polecacie.Zależy mi na osiągach około 85-90realnie.




_________________

Damian


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 20:11 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana cylindra,wariatora,oraz późniejsza regulacja.
Do wyboru masz z firmowych kitów : Tec,Naraku,Airsal.
Ze swojej strony mogę polecić Airsal.Dostępny od ręki http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 4081.bhtml
Dobrze dotarty oraz prawidłowo eksploatowany może posłużyć przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
Jeśli chodzi o wariatory wybór jest duży.Począwszy na wariatora Naraku ,skończywszy na Malossi.Ze swojej strony mogę polecić Naraku HS.Dobry wariator w przystępnej cenie.
Każdy zestaw lubi inną regulację.Dla przykładu Airsal 80 cc najlepiej pracuje w przedziale 7,2 tys obrotów przy prędkości maksymalnej.

Należy pamiętać także przy modyfikacjach o układzie paliwowym.W zależności od posiadanych funduszy większy gaźnik lub zmiana dyszy głównej.

Do tego typu silnika dostępne są również głowice z większymi kanałami oraz zaworami.Wałki rozrządu o innej geometrii otwierania zaworów.Należy sobie tylko odpowiedzieć na jedno pytanie.Czy warto.Jedni uważają,że tuning chińskiego 4t mija się z celem.Inni mają odmienne poglądy.Prawda jest taka,że koszt zainstalowanych podzespołów nie zwróci się z razie ewentualnej sprzedaży.Wiele osób robi przekładkę silnika tzw.Swap (dajmy na to p/g).Jeśli czujesz sentyment do tego pojazdu i będziesz go użytkował przez kolejne lata,to jak najbardziej jest to opłacalny cel.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 20:18 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Najlepszym efektem i wg mnie najbardziej opłacalnym bd swap na silnik p/g. Jeżeli jednak chcesz pchać się w tuning 4t to polecam ci cylindry naraku airsal mam takowe na sprzedaż sportowy wariator polini speed control, stage6 sport pro lub malossi multivar (duża możliwość) no i wiadomo dobra regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 20:24 
**

Rejestracja: 04 sie 2012, 12:16
Posty: 234
Pojazd:
Swapu nie chce robić ,posiadam juz skuterek z swapem piaggio hexagon 150cc ale spalanie 7litrów.a chce dosyć oszczędnego 4t który spali maks 4litry. :cool:




_________________

Damian




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
to lepiej zrobić swapa piaggio 50 i zrobić mu delikatny tuning, do czasu zebrania lepszych funduszy;]




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy