Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2013, 20:54 
*

Rejestracja: 26 wrz 2012, 19:47
Posty: 114
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
Witam w następnym tygodniu zamówię sobie streetrace 70. Mam pytanie a mianowicie mogę go dotrzeć fabrycznym tłumiku odblokowanym i starych łożyskach ? Potem bym kupił tłumik i łożyska nowe.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2011, 17:55
Posty: 604
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: keeway hrr-Aprilia SR
łożyska wymień przed założeniem steetrace. A co do wydechu to chyba możesz ale nie jestem pewny




_________________

Aprilia SR Top Due Plus [nowe plany] ;D <3 aprilia-sr-high-end-mhr-t378797-20.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:26 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Możesz docierać na seryjnym wydechu ale tak jak mówił kolega wymień łożyska wału przed założeniem cylindra .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
AndrzejCzyrka, pal gume, o Boże... Widzisz i nie grzmisz!

AndrzejCzyrka, możesz to zrobić tak jak napisałeś, ale po co? Jeżeli łożyska wytrzymają (w co wątpie) to będziesz miał 2 razy więcej roboty bo raz musisz rozebrać żeby założyć cylinder a potem drugi raz żeby zmienić łożyska. A jeżeli w trakcie docierania padną łożyska to mogą zniszczyć cały silnik. A co do wydechu to wiem że przy docieraniu może nie mieć dla ciebie to dużego znaczenia ale jazda z seryjnym wydechem do Streetrace to jak próba przejścia przez dziurkę od klucza. Po prostu można próbować ale i tak się zrezygnuje z tego pomysłu. A więc, poczekaj trochę i zrób wszystko za jednym razem. Takie moje zdanie, ale i tak twoje wykonanie.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:34 
*

Rejestracja: 26 wrz 2012, 19:47
Posty: 114
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
A same łożyska wystarczą ? wał ma lekki luz lewo prawo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:36 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Dokładnie jak przyjdzie ci streetrace to zostaw go na półce i dozbieraj kasy i zrób wszystko na raz :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:41 
*

Rejestracja: 26 wrz 2012, 19:47
Posty: 114
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
No to tak spróbuje zrobić dzięki za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
AndrzejCzyrka, wał czy korbowód? Jeżeli wał to słabo to widze, jeżeli korbowód to musi mieć delikatny luz.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:53 
*

Rejestracja: 26 wrz 2012, 19:47
Posty: 114
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
Korbowód ma luz wał nie ma ;:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 22:15 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
boże ale porady z bożej łaski :shock:

Muco, Jak padną łożyska to podobno silnik eksploduje a z tłumika lecą fajerwerki.Łożyska padną jak nie będa smarowane wtedy zatrą się i silnik stanie w miejscu skoro łożyska będą mieć smarowanie to jak one mogą się rozjeba* Jedynie zaczną szumieć ale będziesz to słyszeć że łożyska szumią. Druga sprawa jest taka skoro bedzie jeździł na tym swoim pseudosporcie to cylinder nie osiągnie takich obrotów żeby te łożyska czy co innego mogły mu się rozlecieć. Naczytaliście się głupot z internetu i to powtarzacie każdemu w koło i przy okazji oszukujecie samych siebie.

AndrzejCzyrka, Korbowód musi mieć luz ale minimalny na boki bo inaczej zatarł byś łożysko korby nawet przy smarowaniu jeśli korba nie ma luzu góra dół to wszystko jest ok :twisted:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 22:46 
*

Rejestracja: 26 wrz 2012, 19:47
Posty: 114
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
góra dół nie mam, tylko wał jest przebarwiony trochę to nic się nie dzieje? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 22:59 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
gdzie jest przebarwiony dokładnie?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 0:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
jeśli łozyska nie mają luzu, mozesz załozyć, ale ja bym wolał wymienić i mieć to z głowy. słuchaj czy nie szumia i sprawdzaj co jakiś czas czy nie maja luzu. jak dostaną luzu i bedziesz jezdził dalej to rozleci sie koszyczek, zablokuje silnik, a opiłki zatrą cylinder. korbowód moze miec luz na boki, żadnego góra - dół. moim zdaniem warto tez pomyśleć o wymianie łożyska korbowodu w które wchodzi sworżeń tłoka. stare wypracowane moze sie rozlecieć i zatrzeć cylinder a nowe to nie wielki koszt.
Co do wydechu to seryjny wydech bardziej grzeje cylinder na dotarciu niz sport(gorszy przepływ spalin co mam wpływ na temeraturę.
Warto tez przed docieraniem wyregulować gaznik tak zeby mieszanka była bogatsza, stosować najlepsze oleje, rozgrzewać przed jazdą i sprawdzić filtr powietrza, oraz na ile to mozliwe kontrolować temperature silnika. chyba warto troche poczekac i zrobic wszystko jak nalezy a potem cieszyć sie stejdżem jak naj dłuzej :) To moje zdanie i rady dla autora postu.
Pozdrawiam.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 0:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Moj kolega w hrr z 8tyś przebiegu miał założone wszystko z s6 oprócz wału i łożysk i jeździ do dzis, kręci sakramęckie obroty i jakoś wał się nei rozlecial ;/




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 0:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Michalak, To poczekamy trochę aż bieżnia łożysk się zniszczy a korbowód wyjdzie bokiem.

Seryjne łożyska są zapewne produkcji chińskiej i materiał z którego są wykonane nie jest najlepszej jakości. Nikt z nas nie wie ile twoje pochodzą. Zabezpieczenie może rozpaść się zabezpieczenie jak pisał Kamilkadze, opiłki nad tłok i nieszczęście gotowe. Mozesz miec do wyrzucenia cały cylinder gdy rysy będą zbyt głębokie i nie dostaniesz takiego tłoka. Wiekszy cylinder to wiecej Nm i seryjne spracowane już łożyska mogą nie podołać tej sile. Nie ryzykuj i wstaw nowe łożysko NTN albo Koyo wystarczy Ci tylko rozmiar np.6204 idziesz do hurtowni mówisz ze chcesz Koyo z luzem c3/c4 (to obojętne) do tego uszczelniacze dobrej firmy i masz silniczek na wieki jak to sie mówi. Lepiej raz a dobrze a nie dłubać całe życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 15:32 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Muco, Czytaj co pisze chodziło mi o wydech pseudosport.Jak łożyska się zacierają to silnik staje tak samo jak by zablokowąło mu tłok.Zapewne nigdy ci łożyska nie padły w trakcie jazdy ale wiesz najlepiej co się wtedy stanie i twoje doświadczenie polega na tym co się naczytasz :twisted: Polecam tobie uderzyć o betonową ściane zanim coś znowu napiszesz.Po za tym uderzając samochodem w betonową ściane nie zatrzymujesz silnik i nie doprowadzasz do tego że one stają tylko rzopierdala* fure i blok więc co ty za porównanie walisz.Chcesz porównać sobie coś do zblokowanych łożysk rozpędź się na maksa tym swoim kibelkiem i zablokuj nagle silnik poprzez napęd efekt taki sam co do blokowania łożysk tyle że jak łożyska ci się zatrą to prawdopodobnie obróci ci je w karterach badź wał się przekręci a łożyska będa stały w miejscu. :cool:

Co do opiłków z łożysk ciekawe jak mają się wydostać skoro między karterem wąłem a łożyskiem jest niezauważalna szczelina? chyba że macie takie pojęcie że te kuleczki rozsadzą wam karter razem z wałem. Racja jest taka że jedynie dojdzie do zablokowania silnika a nie żadnych wybuchów i fajerwerek i masakry :) Masakra będzie wtedy jak urwie korbowód


Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 15:36 przez naziol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy