Dzisiaj jest 22 maja 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sty 2013, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 18:27
Posty: 154
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Witam w wakacje zamówiłem cylinder streetrace śmigałem na nim około 250km, rox gasł mi podczas jazdy z niewyjaśnionych powodów, po pewnym czasie irytowało mnie gaśniecie silnika w "trasie" wiec po przyjeździe ściągnąłem cylinder i okazało się że na tłoku są ślady wielokrotnego puchnięcia tłoka (wielkie czarne rysy,smugi) na szczęście cylinder mocno nie ucierpiał a w zasadzie wcale jedynie w paru miejcach widać czarne "smugi". Ale mniejsza z tym dzisiaj na myśl wpadło mi żeby ponownie założyć zestaw streetrace ale przed założeniem że tak powiem oszlifować troche tłok papierem 800 a później papierami w góre, chodzi mi oto żeby tłok był troszke luźniejszy w cylindrze nie mówie tu o jakichś wielkich różnicach ale tak żeby przy 70C mi sie stawał w cylku jak w jakiejś chinie. Co wy na to ? bo w zasadzie to ani go sprzedać bo dostane tyle co nic a szlifu robić nie będe bo to prawie przewyższa wartość cylindra jeszcze + nowy tłok vertex to juz wolałbym dołożyć 2 stówki i kupić DR Evo.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Tłok to dosyć dokładna część, szlifowanie jej odpada, chyba, że na tokarce, aby zachować jej okrągły kształt. Cylinder po tylu spuchnięciach tłoka raczej nadaje się tylko do szlifu, bo nie będzie na nim kompresji :roll: Jeżeli nie masz zamiaru dać go do szlifu i kupić nowy tłok, to sobie daruj i zbieraj na nowy cyl :wink:




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 22:10 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Takie kombinacje nic ci nie dadzą jedynie nowy tłok plus wtórne honowanie cylindra (nie myl tego ze szlifem) Nie jestes pierwszy i zapewne nie ostatnim co naciał się na ten cylinder.Gdybyś kupił od razu dr evo bądź inny cylinder np top performances trophy nie miał byś najmniejszych problemów z nimi :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012, 15:42
Posty: 119
Lokalizacja: Miechów
Pojazd:
niekoniecznie puchnięcie jest przyczyną gaśnięcia, ale jeżeli tak twierdzisz to załóż ten zestaw tak jak miałeś tylko zdejmij termostat (o ile go masz) i dobrze odpowietrz układ bo poduszka pod głowicą daje wysoką temperaturę punktową aa to niestety jest niezdrowe dla silnika... najlepiej to wrzuć fotki cylindra i tłoka ;) wtedy będziemy mogli coś więcej powiedzieć :)




_________________

Zajrzyj i zostaw komentarz :) --> Italjet Dragster High-End project ! ;P Malossi MHR 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 17:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 18:27
Posty: 154
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Termostatu nie mam, a jeśli chodzi o układ to gdy jeszcze miałem założonego streeta to odpowietrzałem ukłąd około 5 minut tzn odkręciłem korek i skuter chodził na wolnych obrotach do tego popuściłem śrubkę na głowicy ale leciał sam płyn bez powietrza także dobrze było wszystko odpowietrzone a jeśli chodzi o foty to proszę bardzo;

http://imageshack.us/photo/my-images/856/dscn1977s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/dscn1979am.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/18/dscn2006i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/221/dscn2020u.jpg/

Wiem że zdjęcia gładzi cylindra są do bani ale nie mogłem tego ogarnąć :D
A zapomniałbym dodać że na gładzi cylka to czarne to są takie jakby smugi i nie ma na nich właściwie żadnych głębokich rys ani progów




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 23:32 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Cinelous, :shock: Czadowo skończył ten s6 bardzo ładne wzornictwo na tłoku :) jednym słowem latanie na nim z nowym tłokiem będzie kończyć się tym że każdy tłok będzie ci siadał bo masz osłabioną/przegrzaną tuleje.Odratować go może wtórne honowanie bądź szlif i nowy zestaw tłokowy


Tak po za tematem jak ktoś mi tu na forum napisze raz jeszcze że streetrace nie puchną i są dupne to nerwy mi puszczą :) Tak po za tym ciekawe dlaczego każdy te streetrace wyprzedaje świeżo po dotarciu niby.




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 16:21 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
powiem tak to już kilka wpadek stage6 z tymi cylkami lepiej kupic malossi stage6 robi teraz straszne cylki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 17:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
naziol, Ja mam street race na Vertex-ie i nie narzekam, ale tutaj widać jaki jest kiczowaty tłok jak w chińskich 70cc :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy