Dzisiaj jest 22 lip 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2013, 20:30 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
Siema - pytanie jest nast.
Albo m oże zacznę od początku - gadałem dziś ze smugglerem i powiedział , że żaden wał nie będzie pasował do mojego CPI , bo to jakaś stra mina czy coś i powiedział ,ze : albo wymieniam wario , albo magneto na takie z gwintem ! I teraz pytanie czy chodziło mu o to : http://allegro.pl/magneto-minarelli-neo80623.html

I dlaczego te zakichane sklepy piszą , że pasuje !
I dodatkowe pytanie czy PRZEŁOŻENIA OD ROXA BĘDĄ PASOWAŁY DO CPI ! ?

PROSZĘ O SZYBKĄ ODP .. bo nie wiem czyt licytować kartery z cewką , magnetem i przełożeniami ... !!!


Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 13:06 przez UlneR, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 13:39 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Ja ci odpowiem czerwony kolor jest zarezerwowany dla administtratorów :) Nie ma takiego czegoś że wał z 92r nie pasuj e od tego z 2000r tylko i jedynie może nie pasować ze 3 względow rozmiar frezu wariatora sworzńia tłokowego oraz czopu wał choć czop wału jest na 99% ten sam bo te wszystkie żółtki mają zapłon podróbki yamahy i np magneto z takiego pasuje do oryginalnej miny z zapłonem yamahy




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 17:29 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
naziol pisze:
Ja ci odpowiem czerwony kolor jest zarezerwowany dla administtratorów :) Nie ma takiego czegoś że wał z 92r nie pasuj e od tego z 2000r tylko i jedynie może nie pasować ze 3 względow rozmiar frezu wariatora sworzńia tłokowego oraz czopu wał choć czop wału jest na 99% ten sam bo te wszystkie żółtki mają zapłon podróbki yamahy i np magneto z takiego pasuje do oryginalnej miny z zapłonem yamahy

Dzięki za dopowiedź. No to jest staare cpi i są takie różne śmieszne ustrojstwa np. seryjne cześci mam częściowo oznaczone logiem yamahy :shock: No ale nuc wszystko pasuje prócz paska i magneta walsnie - także z tym sie juz pogodzilem :) (kup[ie cewke od yamahy z gwintem bo ta od cpi nie dotarloby do swojego polozenia )

Ale czy przełożenia od miny beda pasowac do cpi ?
I co sądzicie o s6 sport pro mk1 , bo nie chce mk2 slysze o niej zle opinie , a mam dostep do nowej mk1 z magazynu :p
I jeszcze raz dzieki za odp , koledze powyzej !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:43 
*

Rejestracja: 01 lip 2012, 15:37
Posty: 20
Pojazd:
Złe opinie o mk2, ten cylinder ma troche mocy, sorry jak wszyscy robią na sworzeń 10mm takie statki i myślą że będzie im to chodziło to się grubo mylą. MK2 troche jedzie, przynajmniej racing ;)




_________________

www.facebook.com/PowerHuntersGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 22:26 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Przęłożenia będa pasować od malaguti f10 na 100% prócz wałka na ktory idzie koło jest za gruby musiał byś roztaczać karter ale f10 ma dłuższe przełożenia niż cpi o chyba 3 ząbki z aluminium polecam ci kupić cylinder barikit :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 22:54 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
Dzięki ! Nikt nie opowiadał , więc kupiłem S6 Sport Pro mk1 - szukałem go chyba z 2 tygodnie !
Mk2 - no wąłśnie jest mocniejsza i mniej trwałą - a sworzeń czy tak wiele do tego ma ? Wątpię -to nie traktor - tylko 2mm różnicy :mrgreen:
Właśnie przełożenia -n o zmieniam same przełożenia , wałka nie - ale na 100% , a od f12 nie lepiej ? W końcu tu i tu koła 12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 12:31 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Ja miałem sport pro i sprzedałem tydzień temu za 80zł w bdb stanie bo tylko leżał ;p jak miałeś już jakieś cylindry 70ccm top raczej z tego zadowolony nie będziesz jeśli chodzi o moc;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 18:30 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
Dlaczego właśnie jest chwalony - polecił mi go Wojtuś , również od Cpi nie wiem czy kojarzysz . Słyszłęm , że moc idealnie układa sie pod set tzn. mo spore widełki mocy. Może być słabszy , ale i mocniejszy (w przypadku mojego setu powinien być mocniejszy ) No i chciałem żeby był też trwały w miarę , a kompromisów nie ma - nie oszukujmy się :-/ Jak coś to zrobię porting :D
Miłąme Malossi Sporta i zadowolony nie byłem pod względem mocy , więc myślę , że tu powinno być lepiej !

Co sądzicie o tych przełożeniach , od f10 będą ok czy moze od f12 i czy takie od f12 w ogól epasują :P Pozdro !


Ps. Szkoda , że nie pisałęś , że masz cycek na sprzedaż naziol . Pozdro ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 23:26 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
u mnie co prawda dr evo był lepszy i spisywał się o wiele lepeij niż s6 spor pro :) Co do przęłozeń bez toczenia karterów nie wciśniesz ich




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 23:39 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
naziol pisze:
u mnie co prawda dr evo był lepszy i spisywał się o wiele lepeij niż s6 spor pro :) Co do przęłozeń bez toczenia karterów nie wciśniesz ich

:/ Ani od f10 ani od f12 ?
Aż tak słabo , przecież to alu i w dodatku jeden pierścień zaostrzone kąty . Dr jest w zasadzie kopią Malossiego Sporta , który do mocnych w moim odczuciu nie należy ...
Może go przegrzałeś czy coś 0 dziwne , trochę mnie załamałeś przyznam :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 13:28 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Żadne nie podejdą sam próbowałem włożyć od f10 kiedyś a szkoda bo różnica w przełożeniach jest spora :) Nie powiedział był że dr evo to kopia malossiego sporta ponieważ jest całkiem inny jak by spojrzeć na niego i porównać do malossi. Jest o niebo lepszy i mocniejszy i to mogę ręczyć własnym życiem miałem oby dwa cylindry na takim samym secie i zarówno malossi jak i dr były nowe i tak samo docierane.W dr masz troszkę lepszy i wyżej strojone okno wydechowe oraz ssące masz zaostrzone bardziej.Co do tego sport pro to że to alu na jeden pierścień to nic nie znaczy.Ten cylinder to replika cylindra pinasco tyle że pinasco jest mocniejszym itd itd


Ostatnio zmieniony 08 sty 2013, 13:33 przez naziol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 17:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
naziol pisze:
czop wału jest na 99% ten sam bo te wszystkie żółtki mają zapłon podróbki yamahy i np magneto z takiego pasuje do oryginalnej miny z zapłonem yamahy

I tu powiem ci że się mylisz bo do chińskiego skutera 2T nie pasuje magneto od oryginalnej minarelki inny jest stożek na wale, przez co nie jest dobrze osadzone magneto.
Jak zmieniasz wał na jakiś sport pod minarelke musisz wymienić także magneto od minarelki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 18:04 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
Doskonale o tym wiem , sprawa druga -Cpi nie jest chińskie , tym bardziej stare CPI , CZĘŚCI PRODUKOWANE SĄ W AUSTRII I SKŁADANE NA TAJWANIE , A JA W CPI Z ROKU 2000 DOSKONALE WIEM O TYM , ŻE MUSZĘ WYMIENIĆ MAGNETO . Keeway np. pomimo OBECNIE (bo w przeszości CP nie było połączone z keewayem ) paktu z keewayem to keewayowi bliżej do chinola ze względu na miejsce produkcji komponentów i składania tych skuterów. Wybacz , ale wku*wia mnie jeśli ktoś nazywawszystko prócz roxów i innych tego typu skuterów chinolem !!! :wink:
W zasadzie magneto , pasek i pzrtełozęnia to jedyna różnica tych silników i JAKOŚĆ JEŚLI CHODZI O MODELE CPI OD 2003 R. , bo przez pakt z keewayem z tą spadli i zaprzepaścili swoje szansę na na pardę znakomita renomę prawdziwego markowca :cry:

I wracając do przełożeń , nie pasują mówicie - kurde szkoda , a jakie przełożenia można by tam było włożyć nie ujmując na przyspieszeniu ?


Ostatnio zmieniony 08 sty 2013, 18:05 przez UlneR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 18:08 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
naziol pisze:
Żadne nie podejdą sam próbowałem włożyć od f10 kiedyś a szkoda bo różnica w przełożeniach jest spora :) Nie powiedział był że dr evo to kopia malossiego sporta ponieważ jest całkiem inny jak by spojrzeć na niego i porównać do malossi. Jest o niebo lepszy i mocniejszy i to mogę ręczyć własnym życiem miałem oby dwa cylindry na takim samym secie i zarówno malossi jak i dr były nowe i tak samo docierane.W dr masz troszkę lepszy i wyżej strojone okno wydechowe oraz ssące masz zaostrzone bardziej.Co do tego sport pro to że to alu na jeden pierścień to nic nie znaczy.Ten cylinder to replika cylindra pinasco tyle że pinasco jest mocniejszym itd itd


Dr, nie wiem malossi wydaje , wydawał dużo lepszy , ale skoro twierdzisz , że nie...
Wielu określa go jako kopie malossi , i ostrość kanałow chyba nijak ma się do serii bez portu - ale kłóciłsię nie będę bo dr nie miałem ,i od strony technicznej s6 sport pro wydawać b ysię mógł mocniejszy , ale może mas niskoobrotowy set , nie do końca spasowany z s6. Sam nie wiem zszokowałes mnie musze powiedzieć - obecnie tkwię po cvvzęści ze świadomością , że kupiłem gówno :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Dr Evo to słaby sport, porównania do Sport Pro nawet nie ma :roll:

Wszystko zależy od regulacji i zastosowanych części. Jeśli pod Sporta Pro miałeś słaby set to się nie dziw że to chodziło gorzej..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 16:48 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
UlneR, Ja miałem odpowiedni set i też jarałem się że to będzie moc niestety zajebał* jej brakiem.Moc cylindra zależna jest własnie od katu otwarcia okien oraz ich wysokości.

Xxwojtus123xX, Set miałem odpowiedni powiedział by że aż ciutkę mocniejszy niż być powinien być ale co ja będę tutaj się produkować




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 16:50 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
naziol pisze:
UlneR, Ja miałem odpowiedni set i też jarałem się że to będzie moc niestety zajebał* jej brakiem.Moc cylindra zależna jest własnie od katu otwarcia okien oraz ich wysokości.

Xxwojtus123xX, Set miałem odpowiedni powiedział by że aż ciutkę mocniejszy niż być powinien być ale co ja będę tutaj się produkować


Nie wiem , zobaczę - jeśli nawet to wydawać by się mogło , że s6 sport pro ma ostrzejsze kąty , ale nie będę spekulował - karze się już niedługo

W testach S6 Sport Pro na Racingowym wydechu - mam w sumie Midracingowy I Hebo Manston Replica wypadły najlepiej , Malossi to max 9,510km , Airsal t6 11 km , dr evo nawet tam nie było... Test przy Racingowych wydechach i zdaje się wybrakowanym secie -minimalnie...


Ostatnio zmieniony 09 sty 2013, 16:57 przez UlneR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 17:03 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
To ze manston replica będzie mocniejszy to bez dwóch zdań nawet s6 się umywa a gwarantowaną wyższość daje mu w miare duże okno wydechowe i jego katy otwarcia :) Zobaczymy jak to będzie założysz to się przekonasz.Ja mam nawet filmiki z s6 spor pro i z dr.evo moge podesłac linki do filmików na pw




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 20:37 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
naziol pisze:
To ze manston replica będzie mocniejszy to bez dwóch zdań nawet s6 się umywa a gwarantowaną wyższość daje mu w miare duże okno wydechowe i jego katy otwarcia :) Zobaczymy jak to będzie założysz to się przekonasz.Ja mam nawet filmiki z s6 spor pro i z dr.evo moge podesłac linki do filmików na pw

Jeśli możesz - podeślij :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy