Dzisiaj jest 01 gru 2024, 10:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 13:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Tajgeer, to kup sb mhr i po kłopocie albo od razu bb , a tak na serio ja bym wybrał żeliwo 2ps mniej nie dużo moim zdaniem a gdy ci się zatrze dajesz do szlifu i śmigasz dalej przy s6 tego nie zrobisz cyl do wywalenia i musisz kupić następnego
Więc pomyśl o wadach i zaletach oby 2 cylindrów




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2013, 1:38
Posty: 53
Pojazd:
Traczu, biorę topa modulara jak za mało mocy bd to porting




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 16:20 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Roost. pisze:
ThisIsSparta pisze:
tp pm nie biez bo to żeliwo,

I co z tego że żeliwo? Zastanów się trochę co piszesz. Właśnie wczoraj przyszedł mi ten cylek i jest naprawdę zarąbiście wykonany, zakładam że żywotnością na pewno przebije S6 Modulara.


A to że żeliwo dużo słabiej odprowadza ciepło niż alu, nie sądze że wytrzyma więcej od modulara... Chyba że licząc już szlify to modular odpadnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2013, 1:38
Posty: 53
Pojazd:
ale da rade 4szlify można : D
a moc ok 15ps
bo porcie da rade nawet do 19ps
max uzyskali na nim 24ps niemiecka firma jakas :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 16:59 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Tajgeer pisze:
ale da rade 4szlify można : D
a moc ok 15ps
bo porcie da rade nawet do 19ps
max uzyskali na nim 24ps niemiecka firma jakas :P


serio? To chyba z du*y za przeproszeniem te dane wycisnąłeś :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2013, 1:38
Posty: 53
Pojazd:
z forum niemieckiego + RP !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 17:20 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
daj linki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2013, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2013, 1:38
Posty: 53
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... e02eb8d396
ylinder ten zastosowano w pojeździe testowym jednego z niemieckich zespołów wyścigowych osiągając moc maksymalną 17,6 KW i prędkość >159 km/h!
a z niemieckogo nie chce mi sie szukac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy