Dzisiaj jest 12 lut 2025, 10:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2013, 20:39 
*

Rejestracja: 14 sty 2013, 20:23
Posty: 5
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Witam, was z góry przepraszam jeżeli jestem kolejnym, który zaśmieca forum, ale żeby nie było szukałem coś w ten deseń i nie znalazłem.... Przejde może od razu do sedna sprawy:
Otóż mam skuter TGB 303RS 2002rok MORINI AC na ssaniu automatycznym. Skuter kupiłem stosunkowo niedawno, wymieniłem cylinder, tłok i pierścienie, po wymianie tego skuter ledwo palił i pluł paliwem z filtra więc przełożyłem membranki na drugą strone na jakiś czas pomogło.... Potem wymieniłem gaźnik na Dellorto 17,5PHVA, kranik podciśnieniowy, filtr paliwa, a niedawno zawór membranowy na nowy, ale skuter jak na złość dalej sra paliwem z filtra przez co pali chyba 10l/100;P Pali ciężko jak zimny, gaźnika nie idzie wyregulować... żeby nie mulił stożek muszę bandażem owijać(prawdobodobnie za dużo powietrza) Jak zapali to pomimo tego że go rozgrzeje to rzadko odpala na ciepłym to już wedle jego humoru;( Chyba mnie nie lubi;P świeca jest czarna jak sadza.... Co to jest? Może gaźnik zły dobrałem? bo już nie mam pojęcia wymieniłem wszystko co według mnie mogło być tego przyczyną... Pomóżcie proszę, chciałbym na sezon polatać jeszcze trochę;) Z góry dzięki. PS: Jeśli chcecie możecie mi pisać na gg, jak wygodniej.




_________________

***W moich żyłach etylina, a zamiast serca dmucha turbina***


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Skoro świeca czarna to sie zalewa. Pobaw sie z iglica ewentualnie mniejsza dysza i daj znać jak jest.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 20:54 
*

Rejestracja: 14 sty 2013, 20:23
Posty: 5
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Spróbuje i dam znać;)




_________________

***W moich żyłach etylina, a zamiast serca dmucha turbina***




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 20:54 
*

Rejestracja: 14 sty 2013, 20:23
Posty: 5
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
A czemu pluje paliwem z filtra?to mnie w sumie najbardziej boli




_________________

***W moich żyłach etylina, a zamiast serca dmucha turbina***




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Przeważnie cofa paliwo przez membrany ale skoro mówisz ze sa ok to obstawiam że dostaje za duzo paliwa.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 21:11 
*

Rejestracja: 14 sty 2013, 20:23
Posty: 5
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
No ok popróbuje, pozdrawiam;)




_________________

***W moich żyłach etylina, a zamiast serca dmucha turbina***




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 15:42 
*

Rejestracja: 14 sty 2013, 20:23
Posty: 5
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Siema, wszystkim piszę w starym temacie gdyż problem, jaki mam teraz ze skuterem jest kontynuacją starego. Otóż w skrócie skuter jak jest zimny pali bardzo ciężko, świeca raz zalana, raz sucha, ale częściej mokra. Jak przytkam ręką dolot gażnika to zapala(zawór membranowy jest nowy...). Kiedy się przejadę to nie ujade więcej jak 2km maks., skuter wtedy muli i prawie gaśnie. Kiedy dodam gazu do końca zamula i gaśnie. Jak jest ciepły to różnie raz pali normalnie a czasami już wgl nie zapali i musze znowu powtarzac wszystko co robie kiedy zapalam go na silniku chłodnym.... Co to może być? Może coś z pierścieniami? Ale te z kolei razem z tłokiem i cylindrem wymieniałem jakieś 100km temu jak nie mniej bo skuter więcej stał niż jeździł... Gaźnik dellorto 17,5 dysza jest moim zdaniem dobra bo oryginalnie z tego co wiem powinna byc 60, a w gażniku jest 62. Proszę was o pomoc. P.S. Starałem się na prawdę skrócić to co chciałem wam przekazać;P




_________________

***W moich żyłach etylina, a zamiast serca dmucha turbina***




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 13:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2012, 20:32
Posty: 74
Lokalizacja: Gryfice
Pojazd:
a może to wina ssania ? nie rozłącza sie ? Mam ten sam problem z tym paliwem ze pluje do filtra....... też nie wiem co z tym zrobić..




_________________

odwiedź moją apke !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 59#2169297




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy