Dzisiaj jest 20 lip 2025, 14:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: łożyska skf
Post: 08 sty 2013, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Przymieżam się do kupna łożysk na wał skf wacham się między tymi :
SKF 6204 C3 Metal <---Link
jak i tymi:
SKF 6204 TN9C3 METAL <---Link

pierwsze mają metalowy koszyczek 2 zaś toxtolitowy. Odpowiedzi prosze by były uzasadnione.
Z góry dzięki :)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 sty 2013, 18:32 przez Baker89, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 18:31 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A o co pytasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
poprawiłem, pytam o to które koszyczki są "lepsze" lub wytrzymalsze Oraz co samibyście wybrali? :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 18:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Drugi link źle opisałeś bo jak TN9C3 to na pewno nie METAL, drugie łożyska pracują ciszej , ale gdy nawalają to jest to trudne do wychwycenia[ zaczynają coraz głośniej szumiec],no i niby budowa tego koszyka ma zapobiegac wysypaniu kulek do cylka [mają byc wypchnięte na zewnątrz w stronę simera]oraz kawałki tego koszyka niby mają po wpadnięciu do cylka ulec zmieleniu nie uszkadzając cylka ale to tylko teoria.Bierz metal , będziesz słyszał jak zaczną padac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2013, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
okej dzięki za porade ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2011, 20:04
Posty: 140
Lokalizacja: Łuków (Ryżki)
Pojazd:
NIe kupuj skf!! Szajsz co luzu dostaje po 300-500 km. Kup Koyo najlepsze jakie moga byc. http://allegro.pl/kniazw-lozysko-6204-c ... 92520.html do tego uszczelniacze polini i kompra nie ucieknie.

Moszesz isc kupic łożyska w hurtowni ale na brzegu ma pisac KOYO, SKF, NTN czy jakiej masz tam firmy. Nie sugeruj sie napisem na kryciu albo na pudełku. Ma pisac na łożysku

n0ooRt, W tzr miałem metalowe koszyki i szkody w karterze narobilo... Wiec lepiej kupic teflony bo sie zmiela




_________________

Sprzedam Derbi Gp1 Racing 70/50 Malossi Sport na wale MHR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 17:28 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
daniel9541, SKF robi łożyska do wszystkiego do samochodów i jakoś wszystko gra co do luzów weź sobie nowe łożysko c3 c4 i ono od nowości będzie mieć luz na boki bo o to własnie chodzi z oznaczeniem c3 c4 o luz boczny łożyska gdybyś wpakował łożyska nawet koyo a nie były by nawet z luzem c3 to zaraz by ci je rozwaliło w mak. Co do koyo są dobre sam je miałem ale do seryjnego silnika starcza łożyska ppl c3 które sa mega tanie i dobre. Co do koszyczków wiadomo ze te niemetalowe sa lepsze bo nie narobią szkód gdy łozyska się zużyje


Ostatnio zmieniony 14 sty 2013, 18:37 przez naziol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2013, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
teoretycznie nie robią ale praktycznie tak ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 18:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
n0ooRt pisze:
budowa tego koszyka ma zapobiegac wysypaniu kulek do cylka

Ma zapobiegać aby koszyk nie uszkodził gładzi cylindrowej a nie żeby kulki nie powypadały. ;)
Pewnie zaczniesz wypisywać przeróżne teorie - wiec nie bede tu już pisał bo to nie ma sensu.
Jesli ktoś ma wiedze to wie po co i na co jest taki i taki koszyk w łożysku.

Kurcze jakby te kulki miały tak wypadać to już całkowite spustoszenie w silniku by było. Strach sie bać :lol:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 11:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
slawek5t specjalnie dla ciebie
Cytuj:
Najważniejsze zadania koszyka przedstawiają się następująco:

oddzielenie elementów tocznych względem siebie, aby utrzymać tarcie i powstawanie ciepła na możliwie niskim poziome,
utrzymanie elementów tocznych w jednakowej odległości od siebie w celu uzyskania równomiernego rozkładu obciążenia
uniemożliwienie wypadanie elementów tocznych,
prowadzenie elementów tocznych w nieobciążonej strefie łożyska.

Wiedza zaczerpnięta z Politechniki Śląskiej ,Instytut Automatyki,Zakład Inżynierii Systemów.


Ostatnio zmieniony 15 sty 2013, 13:25 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy