Dzisiaj jest 22 lip 2025, 20:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2013, 22:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 20:36
Posty: 319
Lokalizacja: Kłodzko
Pojazd:
witam
Duzo lepszy jest sprzęgło torque control stage od tec evo racing ? Chodzi mi o osiagi i o zużycie




_________________

Aerox Full Sport - Zapraszam
viewtopic.php?t=303625&postdays=0&postorder=asc&start=0

Filmik z jazdy !!
http://www.youtube.com/watch?v=5wxSHoicnVk


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 23:35 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
no wiadomo że s6 jest o wiele lepsze jeżeli chodzi o osiągi :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 23:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 20:36
Posty: 319
Lokalizacja: Kłodzko
Pojazd:
A miałeś oba sprzęgła ?




_________________

Aerox Full Sport - Zapraszam
viewtopic.php?t=303625&postdays=0&postorder=asc&start=0

Filmik z jazdy !!
http://www.youtube.com/watch?v=5wxSHoicnVk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 0:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Sprzęgło Stage6 będzie pewnie lepiej wykonane. Do tego poziom regulacji bardzo duży. :wink:




_________________

Pomarańczka ;*


Ostatnio zmieniony 15 sty 2013, 0:41 przez Roost., łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 2:12 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
mam stage6 torque control i jest swietne :) najbardziej wygodne jest regulowanie sprezynek:) hard spreżynki a mozesz ustawic na medium :)




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 10:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:17
Posty: 175
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
krzysko009, A Medium ustawić na Hard :) Teraz tak mam i są raczej OK :D




_________________

NRG <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=327430




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 10:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2011, 9:45
Posty: 845
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
mialem teca i jest to dobre sprzeglo kolega mial stage6 tez nie narzekal ale na twoim miejscu wybralbym stage6 bo jest na bank wytrzymalsze :)




_________________

Madzia f12 By ~Green




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 14:44 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
i s6 pewnie lżejsze będzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:34
Posty: 157
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
s6 lepsze wykonanie ale i też droższe, fajna opcja z regulowaniem sprężynek ja bym brał s6 :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 16:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Ja miałem to i to więc się wypowiem ;) Na początku miałem Tec evo i było dla mnie ok dobre osiągi wolno się zużywało itp. Ale po zmienieniu na Stage6 tq odczułem znaczną różnice do tego bardzo dokładnie można regulować i wolno się zużywa. Jak najbardziej polecam Stage6.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 17:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2012, 20:36
Posty: 319
Lokalizacja: Kłodzko
Pojazd:
mateusz12253, Czyli warto wydać ok. 230 zl więcej ? Czy osiągi nie są tak dużo większe




_________________

Aerox Full Sport - Zapraszam
viewtopic.php?t=303625&postdays=0&postorder=asc&start=0

Filmik z jazdy !!
http://www.youtube.com/watch?v=5wxSHoicnVk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 17:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
oskidyn, Przyspieszenie na pewno się zmieniło ale czy prędkość to nie wiem ale trochę na pewno.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 23:29 
*

Rejestracja: 14 sty 2013, 12:02
Posty: 134
Lokalizacja: Obrzycko,Poznań
Pojazd: Yamaha Neos , WSK 125
Oczywiście ze s6 jest lepsze przyspieszenie poprawia nie weim jak z osiągami moze troszkę ;d xd :D :lol: :wink: :wink: :twisted: :twisted:




_________________

Neos-> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 79#2163079
WSK -> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 50#2330869


Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 13:13 przez KarolTeges, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 15:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
KarolTeges no to teraz dowaliłeś pisząc że poprawi osiągi mając na myśli v-max xD lol
przyśpieszenie to oczywiste że się poprawi i start z miejsca itp ale nie v-max xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 15:20 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
no to teraz dowaliłeś pisząc że poprawi osiągi mając na myśli v-max xD lol
przyśpieszenie to oczywiste że się poprawi i start z miejsca itp ale nie v-max xD

x2




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 17:04 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
krzysko009 pisze:
bart1aerox100 pisze:
no to teraz dowaliłeś pisząc że poprawi osiągi mając na myśli v-max xD lol
przyśpieszenie to oczywiste że się poprawi i start z miejsca itp ale nie v-max xD

x2

x3
przyspieszenie się tylko zmieni, na większy v-max nie ma co liczyć




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 17:27 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
Te odpowiedzi - "no s6 o niebo lepsze ", Panowie , o czym wy móeicie ! Wystarczy spojrzeć na odp. z przed 2 czy 3 lat - tam masz uzasadnione i przemyślane odpowiedzi w tym samym temacie !
Wykonanie obecnie produkowanych wyrobów stage 6 pozostawia wiele do życzenia !
Oczywiście Torque Control jest bdb. spzręgłem to w porónaniu z Teciem nie poczujesz żadnej różnicy (już na pewno nie na tym secie ) !
Tec jest tej samej masy(lub lżejsze bo w s6 są ciężarki , ale to opcjonalnie i to jest akurat + dla s6 ) , a wykonanie - to zależy jest inne , ale jakość materiałów stoi na wysokim poziomie - a również znakomicie się je reguluje !
Wbrew pozorom jak wspomniałem TQ jest podobnej masy (bez ciężarków z nimi oczywiście cięższe), ma jak dla mnie gorsze okładziny choć ścierają sie podobnie to w Tecu są grubsze ...
Jeśli nie dysponujesz wielkim budżetem to s6 odradzam , Tec to akurat (jak żadko bywa z Teciem ) wspaniałe sprzęgło i osiągi będą takie same w obydwu

/ kolega UlneRa - miałem obydwa więc wiem o czym piszę !


Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, 17:33 przez UlneR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 17:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja też bym nie inwestował w S6 np do serii albo po lekkim tuningu tylko w tec'a. za 300zł mamy fajny komplet sprzęgło tec i dzwon tec cnc i można parę tys km polatać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 18:16 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
ja też bym nie inwestował w S6 np do serii albo po lekkim tuningu tylko w tec'a. za 300zł mamy fajny komplet sprzęgło tec i dzwon tec cnc i można parę tys km polatać :)

Parę jeśli nie parenaście , Tec Cnc r to w zasadzie to samo co s6 Cnc 433 g (nawet ma otwory pozwalające na regulacje tq (którego jak wspominałem nie opyla się kupi )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
sprzegło s6 mam jest lżejsze , szybciej się wkręca na obroty , lepszy dostęp to regulacji, moim zdaniem jest zajebiste do sporta i mocnijszych:) do sseri tec wystarczy




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy