Dzisiaj jest 02 gru 2024, 11:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2013, 23:38 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 21:36
Posty: 101
Pojazd: BARTON FALCON 125i 4T
witanko
na innych forach wyczytałem m.in. to:
1) "Spręzynki sa od tego zeby skuter od razu łapał nawet jak dasz malo gazu.
A co za tym idzie -> masz słabe sprezynki już z wolnych obrotów rusza , a dasz twardsze to dopiero z większych obrotów rusza skuter." "Jeżeli są za twarde sprężynki sprzęgła to skuter wyje a nie jedzie bo się sprzęgło śliska! "
CZY to się zgadza?

2) jeśli powyższe jest prawidłowe to o co chodzi z kolei z centralką sprzęgła? skoro są np. +1000 +1500obr to chyba robi to samo co twardsze sprężynki czyli z wyższych obrotów rusza skuter?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 1:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:34
Posty: 144
Lokalizacja: rzeszów/okolice
Pojazd:
1. Na ludzki umysl mozna to wziac. Jak sprezynka slabsza to sprzeglo sie szybciej prostuje, potrzebuje mniejszych obrotow i lapie dzwon.
2. Robi praktycznie to samo tylko ze sprezynki rozszerzaja sprzeglo a centralka sciska talerze ze soba, a pasek wchodzi miedzy talerze. Im twardsza tym potrzebuje wyzszych obrotow zeby dostac do sprzegla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy