Dzisiaj jest 02 gru 2024, 5:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2013, 17:21 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ile mniej więcej trzeba przebyć km żeby pas kewlarowy (w 4t 50) się ułożył - rozciągnął? Jak narazie osiągi dość spadły (w porównaniu do zjechanego zwykłego pasa po 7k km) bo wydaje się być trochę za krótki ale wymiary własciwe...

Firmy Bando


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 19:17 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
ok 100km




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 20:07 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Heh na co Ci kevlarowy pasek w 4t ? do 4t najlepsze paski to te OEM orginalne :P one są najwytrzymalsze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 21:42 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
ok dzięki, wiesz, seryjnych wolę już nie kupować bo są rózne opinnie o ich wytrzymałości...mój akurat dużo wytrzymał a inny juz nie musi. A 2 dychy więcej mi nie robią róznicy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Maksiu, Nie gadaj głupot że seria paski są najlepsze. Już guma od majtek mojej babci była by lepsza niż zwykły chiński pasek. Jeszcze pełna seria na tym chwile pojeździ ale porobiony na chociażby 72ccm rwie te paski co chwilę. Zakładasz kewlarowy i masz spokój,zużycie wariatora większe ale to i tak mała różnica i nie jest bardzo odczuwalna przy jeżdżeniu bo zamiast 20 tys km wytrzyma 15.... :wink: Jeździj normalnie pasek się ułoży i powinno być dobrze. To że ma inny wymiar pasek to coś chyba nie tak bo u mnie był niemalże idealny. Popiszczał z 2 minuty jazdy i spokój był już :twisted:




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 22:59 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
AeS pisze:
Maksiu, Nie gadaj głupot że seria paski są najlepsze. Już guma od majtek mojej babci była by lepsza niż zwykły chiński pasek. Jeszcze pełna seria na tym chwile pojeździ ale porobiony na chociażby 72ccm rwie te paski co chwilę. Zakładasz kewlarowy i masz spokój,zużycie wariatora większe ale to i tak mała różnica i nie jest bardzo odczuwalna przy jeżdżeniu bo zamiast 20 tys km wytrzyma 15.... Jeździj normalnie pasek się ułoży i powinno być dobrze. To że ma inny wymiar pasek to coś chyba nie tak bo u mnie był niemalże idealny. Popiszczał z 2 minuty jazdy i spokój był już


Aha to twoim zdaniem lepiej kupić chine kevlar niż orginał pasek i te paski nie są chińskie ;) nie chce Cie obrażać ale mało sie znasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 13:32 
Zbanowany

Rejestracja: 10 maja 2012, 16:49
Posty: 68
Pojazd:
Maksiu Tak, własnie lepiej tak zrobić . Ja kupiłem '' chine kevlar'' i w 4t latałem na 80 ccm ale mi się zatarła to tera na 90 ccm latam i jest ok . Na tym kevlaru latam już jakies 5 k a jest małe zurzycie paska ;p . Jeśli chodzi o zurzycie wariatora to nie widzę żeby się zużywał aż tak bardzo jak inni mówią.


scoot A jeśli chodzi o docieranie tego paska to pamiętam, że mi docierał się ok 300- 400 km , dopiero po tylu km zaczął ładnie jechać : )


Ostatnio zmieniony 18 sty 2013, 13:32 przez kijemyporyju, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 15:24 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No nie wiemm jakie macie setupy w swoich 4t ale u mnie pasek naraku ten hs za 90zł poszedł po 1500km a założyłem stary pasek ten orginał zrobiłem 3k i wygląda tak jak wyglądał choć ma już za sobą 4 cylki :P więc no sami widzicie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 15:29 
Zbanowany

Rejestracja: 10 maja 2012, 16:49
Posty: 68
Pojazd:
Z tymi częściami różnie jest ! Jeden kupi chinską część i będzie zapierdalał a drugi kupi markową np naraku i kilka km przelata i się nie nadaje do jazdy :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 15:39 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No niestety jakość wykonania niektórych części zamiennych jest jednym słowem ujowa :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 16:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
100 Km starczy ;)




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2013, 21:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dzięki wszystkim, (tak btw. nie China tylko Japan!)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy