Dzisiaj jest 28 lis 2024, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gaźnik
Post: 23 sty 2013, 18:32 
*

Rejestracja: 24 lip 2012, 16:43
Posty: 19
Pojazd: Keeway Flash 2T
Witam was.Chłopaki posiadam skuter Suzuki AP50 z 99roku.I problem tkwi że skuter nie chce chodzić na wolnych obrotach, jest strasznie zmulony,nie trzyma wolnych obrotów,i słaby jest -odpala normalnie, :cry: .Zauważyłem że na króćcu ssącym pisze Aprilia a na gaźniku ARRECHE i jest strasznie podobny do suzuki katany,dysza w nim jest 75 .. :( co to może być?? oglądałem w necie te gaźniki i na 100% jest od suzuki katany... Jutro zrobię zdjęcie i wrzucę zdjęcie całego silnika.. Proszę o szybką pomoc ;(

Aha gdy zatkam filtr ręką to schodzi z obrotów i gaśnie :) świeca w nim nowa,fajka i przewód też,wkład filtra-te gąbki :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 19:11 
*

Rejestracja: 24 lip 2012, 16:43
Posty: 19
Pojazd: Keeway Flash 2T
pomoze ktos???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 12:37 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 9:50
Posty: 109
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
Wyciągnij gaźnik po wykręcaj wszystkie dysze i przedmuchaj go powietrzem pod ciśnieniem i nie ruszaj pływaka w komoże pływakowek !!. Potem jak już wyczyścisz gaźnik to bieżesz dysze od powietrze wkręcasz na maxa i 2.5 obrotu dyszy w lewo . Potem wsiadasz na moto ze śrubokrętem i jeździsz nim zatrzymujesz się kręcisz śrubką od powietrza w prawo w lewo tak żeby motor chodził jak najlepiej .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Uniak pisze:
. Potem wsiadasz na moto ze śrubokrętem i jeździsz nim zatrzymujesz się kręcisz śrubką od powietrza w prawo w lewo tak żeby motor chodził jak najlepiej .


Taka podpowiedź to nie podpowiedź :roll:

Masz silnik morini ac i tym się posługuj pisząc tutaj o swoim rumaku, Ap jest naprawdę mało więc nie każdy wie jaki tam silnik, co i jak.

Jeżeli chodzi o ten gaźnik to w części weź podpowiedz kolegi powyżej a co do regulacji to wysyłam ciebie do wyszukiwarki na forum w której znajdziesz temat w dziale "zrób to sam" pt." regulacja gaźnika" i ten poradnik pomoże tobie wyregulować gaźnik mniej więcej dobrze ale najlepiej zrobi to doświadczona osoba=mechanik :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy