Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2013, 10:52 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
Witam
Mam problem z odpaleniem speeda jak jest zimny np. po nocy . Jak już odpali to później jak ciepły łapie na dotyk . Rozrusznikiem by się kręciło i kręciło a i tak nie załąpie . Dopóki mu się nie wleje trochę paliwa pod świecę nie odpali . Gaźnik czyszczony, regulowany ssanie nowe świeca nowa . I za chiny nie chce palić . JAk odpali to jeździ normalnie nic nie przerywa czy coś w tym stylu . Mocy zrywny itd. Cylinder Airsal 50 , tecnigas . No i już nie ma dużo możliwości i myślę że może to być kraniik bądź membrana . Tylko jak to sprawdzićbo już kasy wywaliłem na niego bez skutku . Proszę o pomoc z waszej strony . Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 11:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Sprawdź czy te blaszki na membranie nie odstają i czy nie ma prześwitu. Weź pod światło i zobacz. A kranik to odłącz wężyki paliwowy i podciśnieniowy i zassij z podciśnieniowego wtedy jak poleci paliwo z paliwowego to kranik działa.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 14:36 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
A jak właściwie powinno lecieć paliwo z kranika . Bo jak zassa się to leci no nie za mocno ale jest ciągły taki strumień . Więc raczej sprawny ? I czy potrzeba dużo powietrza tzn . duża siła ssania ? Czy lekko ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2013, 22:27 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
Odkręciłem dzisiaj membranę no i dwie te blaszki odstają ale minimalnie . Nawet może nie na grubość kartki . A ostatnia przylega dobrze. A nie wiem czy tak ma być ale są takie jak by od paliwa takie miejsca jasne jak jest ta blaszka a w niej te 3 podłużne dziury to na membrance odbite takie jasne pola . MOżna wymienić same te płytki ? Odpiszcie czy to to jest winne . Albo mogą lekko odstawać ? Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2013, 23:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2012, 21:02
Posty: 162
Lokalizacja: Podlasie BKL
Pojazd:
A nie możesz jak człowiek zrobić zdjęcia i pokazać jak to wygląda?...
Nie każdy ma wyobraźnie jak małe dziecko :/




_________________

Look for my speed ;)
Speedfight2 by Zając
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1811199#1811199

SPRZEDAM : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 39#2044488




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 7:44 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
Foto
https://plus.google.com/u/0/photos/1038 ... 5218061650

Jeszcze jak się zakryje ręką wlot powietrza ram gdzie filtr przychodzi to chce odpalic i paliwo się tak zbiera całą ręką mokra .


Ostatnio zmieniony 30 sty 2013, 8:00 przez Nike.Denis, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 15:45 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:37
Posty: 194
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
Miałem ten sam problem, to jest niedziałające ssanie. najłatwiej to sprawdzić wyjmując filtr powietrza , zatkać go ręką (nie musi być dokładnie) i dopiero go odpalić, ale musisz sprawdzac to na zimnym silniku, bo na ciepłym tak jak mowiles odpala na dotyk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 16:58 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
Ssanie nowe . I działa w 100 % . Wysuwa się czyli działa . Przecież jak silnik zimny to ssanie jest otwarte . Jak silnik się zagrzeje ssanie się zamyka czyli iglica się wysuwa i idzie na dół .
Czy ta membrana wystarczy mi ? Czy jest kijowa .
http://allegro.pl/membrana-przepustnicy ... 21280.html
Proszę o opinie .


Ostatnio zmieniony 30 sty 2013, 17:19 przez Nike.Denis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 18:03 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:37
Posty: 194
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
nie musisz wymieniać membranki to po 1, po 2 naprawde sprawdź tak jak Ci mówiłem zakryj ręką wlot powietrza do gaznika i spróbuj odpalić, ja osobiście nie mam zaufania do ssania tym bardziej automatycznego. Nawet jeżeli to nie poskutkuje to mozesz poprostu zobaczyć czy jest podcisnienie podprzez odczepienie węzyka paliwa od gaznika i zakrecenie rozrusznikiem, jak paliwo bedzie leciało dosyc mocno na zimnym silniku znaczy ze z gaźnikiem wszystko ok, chyba że trzeba go wyregulować ale wątpie, bo w Peugeotach montowane są gaźniki typu gunter i nie da się zabardzo tam wyregulowac, tylko mozna regulowac obroty. jeżeli z układem paliwowym jest wszystko dobrze to należy sprawdzić działanie świecy, ale to wątpie skoro na ciepłym silniku jest wszystko ok. Jeszcze może nei napisałeś ale może zamontowałeś filtr typu stożek lub zmieniałeś gaźnik. Napisz o postępach bo sam jestem ciekawy. miałęm ten sam problem i pomogło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 18:12 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
No jak zakryję otwór ręką to paliwo jest bo cała ręka później mokra od paliwa . Ale nie odpali . No i podciśnienie jest tyle że nie wiem czy mocne bo jak odłączę wężyk od paliwa to w czasie jak kręcę rozrusznikiem to tak lekko leci . Ale jak weznę ja zaciągnę to leci normalnie czyli kranik ok . No i jeszcze spalanie jest kosmiczne bo ok. 6-7 l na 100 km . A mam tylko cyl airsal i tecnigas . A po zatym przy 60/h . I to tak od pewnego czasu sie stało jak nie chce odpalać .
PS . Nie montowałem stożka i nie zmieniałem gaźnika .


Ostatnio zmieniony 30 sty 2013, 18:13 przez Nike.Denis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 19:00 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:37
Posty: 194
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
może pływak dziurawy jest, nie powinno wypływać paliwo stroną filtra powietrza, powinno byc zaciągane poprostu odrazu do karterów, sprawdź jak pływak szy dobrze zamyka przepływ paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 19:51 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
No kurde chyba wiem ze pływak jest ok bo by paliwo leciało całym gaźnikien cały czas .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 13:39 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 18:22
Posty: 71
Pojazd:
Zmieniłem płytki membrany . Firmy motoforce . Po zamontowaniu miał problem z odpaleniem . No ale odaplił myślę że to normalne bo gaźnik wykręcony paliwo się wylało itd. No narazie odpala normalnie no ale po postoju 15 min. Zobaczymy jutro rano czy zapali . Bo jak nie to już kompletnie nie mam pojęcia co to może być . Wszystko zmienione . No nic zobaczymy jutro . Oby było ok . Napiszę jak coś . Dzięki wam ;]
No dzisiaj rano chcę odpalić a to znowu nie chce . Kur** ja już nie wiem . Po kręceniu rozrusznikiem ok . 3 minuty i wyjęciu świecy świeca sucha . Ale jak wcisnąłem pierwszy raz starter to załapał i zgasł . Później tak chciał załapać ale nie odpalił . Widocznie jeszcze gdzieś trochę paliwa było . No ale to już jest dziwne . Zakryłem wlot powietrza ręką nic . czyli ssanie dobre . Gaźnik czyszczony . Pomóżcie błagam Was ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy