Dzisiaj jest 01 lis 2024, 11:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: CPI SM
Post: 11 wrz 2009, 17:48 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam!
Znalazlem na mielochu takie 3 zeczy do CPIka SM(2007r) a raczej nie znalazlem a poprosilem o pomoc i ja uzyskalem a wiec o to 3 zeczy:
1. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e66fb44c27
2. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e66fb44c27
3. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e66fb44c27

I mam takie pytania 3 do kazej z zeczy a wiec:
ad.1 czy gdy kupie ten moduł to bede musial jeszcze cos wymienic np. wał? (mam teraz go zablokowanego do 9600,a tak ma sie do 11500 krecic)
ad.2 gdzie jest ten zawor membranowy? i czy daje on na Vmax?
ad.3 i teraz najbardziej nurtujace mnie pytanie: mam tu niby krociec ssacy nie zablokowany tunningowy,ale czy musze wymienic gaznik na jakis inny? czy ten krociec wejdzei na stary gaznik? Duzo da taki kruciec??

Bardzo prosze o odpowiedz. Oraz jakeis inne propozycje tunningu CPI SM(2007 r silnik minarelli am6)




_________________

CPI SM


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2009, 18:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
generalni odpowiem ci tak: wzmacniane 50ccm (na 70ccm lub więcej, bo pewnie masz to w planie) może stracić trawałość. Są osoby które tak nie miały, i sa osoby które tak miały. Według mnie te części są za drogie, zeby robic takie "eksperymenty".

Jak chcesz tuningować taki motorower, to lepiej kup 125/50. Łatwiej, i co cię może załamie, taniej. A mocy znacznie więcej. I to jest moja propozycja tuningu.

co do twoich pytań:
1) - moduł: nie mam wielu doświadczeń na ten temat, ale najpierw radziłbym zadbać o moc (tuningowe graty), a dopiero potem o wyższe obroty.
2) - zawór membranowy wpływa na moc, a nie na prędkość. A gdzie jest: czy ty k* na googlach jestes zabanowany??? nie możesz sobie pobrac serwisówki? (jest pod króccem ssącym). był jeszcze pare dni temu tańszy na mielochu.
3) - to jest trochę na odwrót niż ty piszesz. Jak juz się ma większy gaźnik, to wtedy kupuje się odpowiedni któciec, żeby ten gaźnik dało się zamontować. liczy się nie tylko srednica, ale i długość. poszukaj sobie w moich postach.

pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 9:06 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Nie własnie nie mam w planie zwiekszac pojemnosci do 70ccm tylko chce jakies drobe przerobki.

Piszesz zebym napier zadbal o moc(tunningowe graty- nie wiem o co kaman?) ale to co mam zrobic zeby wlasinie podniesc te moc ale bez cylindra??? Mieloch podal mi 3 propozycje ktore ja wal przedstawilem.

do to krocca szukalem na google ale nie ma servisowki inaczej bym was nie pytal, ale dalej nie wiem gdzie jest

i co do krucca to ja juz nie wiem na mielochu nie widze zadnego gaznika a gosc jakis tam pracujacy podal mi sam krociec, bo z tego co wiem to w moim cpi krociec jest zablokowany

Proszę o odpowiedz

PS. od niedawna dopiero zajmuje sie motorami wiec nie wkurzajcie sie ze pytam bo wydaje mi sie ze wlasnie od tego jest forum,bo niestety nie ma w polsce forum o CPI SM(albo ja zle szukalem)




_________________

CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 9:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
tuningowe graty, chodzi własnie o wydech/cylek. Jeśli masz full serię to moim zdaniem tych rzeczy które wymieniłeś nie warto zmieniać, dopiero przy cylku należało by wymienić to co wyżej podałeś :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 9:37 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A co byscie poweidzieli na gaznik ??
np. taki : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d=b1f7e847

(jedna osoba z Polskiej jazdy pisze ze ma taki )




_________________

CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 9:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Wszystkie te rzeczy dadzą ci dosłownie nic. A gaźnik za duży na full serię. Na sam początek kup tłumik sportowy. Generalnie to większy gaźnik zakłada się przy zmianie cylka na większą pojemność.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2009, 9:58 przez wojtq125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 11:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
No ja mam właśnie 21mm PHBG, dysza gowna 96, przy cylindrze 50ccm. Tylko ze ja mam do tego jeszcze kilka bajerów (filtr powietrza Pollini, wspomniany gaźnik, któciec pollini, membrany, dyfuzor Arrow, końcówka wydechu Gianelli... itp.) i wtedy to się sprawdza.

POCZYTAJ PROSZĘ W MOICH POSTACH O TYM WSZYTSKIM, BO TEGO JEST TROCHĘ (ZA DUZO ZEBY KAZDEMU PRZEPISYWAC OD NOWA) -->profil-->pokaż wszystkie posty użytkownika.

Pisałem chyba o każdym z elementów. Jak będziesz miał jakieś pytania, to wal smiało.

A co do tego, co napisał ci miły pan z mielocha, to on chyba chciał sie pozbyć gratów z magazynu. u nich samemu trzeba wiedziec co się chce, zreszta jak wszędzie.

Co do gaźnika: mam wrażenie że coś za tani wybrałeś. Dellorto PHBG kosztuje chyba coś z 450 zł, ten jest chyba skuterowy, ale pewności nie mam.

serwisówka: http://www.sgnc.dk/documents/00010.pdf

Wpisałem w google "minarelli am6 service manual" i KLIKNĄŁEM W PIERWSZY LINK!!!
Czy ty jesteś człowieku skacowany czy najarany czy potwornie leniwy???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 11:45 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
MVP a moglbym wiedziec jaki ty masz motor? Z silnikiem AM6 jak tak to podaj link do gaznika skoro ten co wyslalem wam jest zly.( a i nei weim czy to ma znaczenie ale wydaje mi sie ze tak bo moj CPI ma automatyczne ssanie.)

Edit.
tak apropo to moze z ta cene o to Ci chodzilo ze tam byla podana w $ tu masz w zł : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 91454d40ad


Edytuj posty!




_________________

CPI SM


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2009, 9:31 przez Raczek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 12:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Aprilia RX 50ccm 1996. To motorower mojego młodszego o 9 lat brata, ja jestem za stary na takie bąki. Miałem suzuki dr 650, a teraz poluję na Kawasaki KLX650R, i to jest właśnie trudne, bo w naszym kraju jest mało zadowalających egzemparzy "R". Co innego "C", ale te mnie za bardzo nie interesują. Skoro ja serwisuję ten motorower, a uważam, że (jeszcze) nie jest w zadowalającym, czyli idealnym stanie, a jest o wiele bardziej zadabany (i mocniejszy) od nowszych pojazdów jego rówieśników (chodzi teżo kwestię dochodów i środków przeznaczanych na eksploatację) to łatwo stąd wyprowadzić wniosek, że kupując używany motorower aż strach się bać.

No i właśnie przez pewnien problem w trakcie składania silnika trafiłem na sklep mielocha i to forum. Na razie bawi mnie odpisywanie na takie problemy, ale niedługo się stąd zmyję, jak tylko kupię bratu coś lepszego od tego włoskiego dziadostwa (Dt 125 lub Dr350). Zresztą widzę w tym pewną swoją misję, kiedy chociaż kilka osób w twoim wieku załapie o co chodzi z tymi motocyklami. Bycie motocyklistą to gownie stan umysłu, wyznawanie pewnych zasad, wiedza nt obsługi, umiejętność odprężenia sie podczas jazdy. Sam motocykl ma tu jakby drugorzędną rolę.

Przyładowy gaźnik >>> kliknij w link <<< Możesz spróbować zadzwonic do Motoromy w Wa-wie, moze mają taniej. Ssanie automatyczne można zastąpić manualnym, np którymś z tych >>> LINK <<<

pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 12:14 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Mogę zastąpić ,ale czy muszę??




_________________

CPI SM


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2009, 12:23 przez Raczek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 12:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
He he, filozof z ciebie :mrgreen: pytanie w stylu "pytasz kim jestem, czy kim byłem?" :D :D :D

To jest właśnie tak, ze jak chcesz to możesz. Jak ci dobrze działa to nie musisz go zastępować. Nie wiem jak w motorowerach, ale w samochodach np fiatach uno, CC - warto było zmienic na ręczne zeby nie miec problrmów z zapalaniem czy wyciem silnika po jego rozgrzaniu. Zresztą jak się przyjrzysz to takie właśnie ssanie ręczne jest w komplecie z tym gaźnikiem co chcesz kupić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 14:42 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Filozof raczej nie :D ale po prostu chciałem być pewny :D
Czyli jak chce to zmieniam na ręczne ale mi automatyczne dobrze chodzi czyli nie muszę zmieniać , tak? (jeśli dobrze rozumiem i to nic nie trzeba przestawiać w gaźniku, ani nic kombinować??)

A da w ogóle coś ten gaźnik??( już łacze go razem z zaworem membranowym )




_________________

CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 14:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Słuchaj, czy ty w ogóle czytasz to co sie do ciebie pisze??? wszedłeś w moje posty??? Dupe dam soie odgryźć ze nie.

Parametry tego gaźnika można dodatkowo regulowć ustawieniem iglicy oraz wielkościami dysz (kupuje się oddzielnie zestawy dysz do danego typu gaźnika i bawi w testera).

Jaki masz dokładnie gaźnik u siebie (spisz wszyskie oznaczenia z niego i podaj), byc może samego gaźnika nie będziesz musiał kupować.

I naprawde poczytaj sobie najpierw trochę, a później pytaj, bo twoje pytania załamują, zwłaszcza kiedy kilka postów wyżej masz odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 15:09 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
TO juz bys dupy nie mial;) czytalem , dobra ja mam gaznik mikuni i chce go zmieni na ten co mi podales wyzej noi dolozyl bym te dysze i pytam Ci sie czy bedzei cos czuc przyrot mocy bo spalanei napewno wzrosnie.

Tu jest np. taka dysza http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4416e6584e i jaki rozmiar bylby odpowiedni>?

i ta do wolnych obrotów : http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4416e6584e i jaki rozmiar??

MVP nie denerwuj sie :wink: ja jestem zielony w branzy motocyklowej a chcialbym polepszyc osiagi swojego jednosladu , dlatego tyle pytan

i jeszcze jedno jak bym kupil ten gaznik z 2 dyszami(wolnych obrotow i zwykla) to cos jeszcze jest mi potrzebne??




_________________

CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 15:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Może czytałeś, ale chyba troszkę pobierznie. No dobra, mniejsza o to.

Mikuni, ale jaki? Jaka średnica gardzieli? Jak masz 17-19 mm to raczej byś nie musiał nic z tym robić, tylko popracować nad resztą elementów, które mogą dławić silnik. Jeśli ten mikuni nie jest za mały, to epiej go zostawić, bo japońskie wykonanie jest zawsze lepsze od makaroniarskiego (włoskiego).

Skąd mogę wiedzieć, jaki rozmiar dys zbędzie odpowiedni do twojego silnika? Każdy egzemplarz nawet tego samego typu reaguje na regulacje inaczej (czasem nieznacznie inaczej, a czasem wyraźnie inaczej) dlatego są komplety dysz do regulacji. do mikuni też powinien być dostepny komplet dysz, albo chociaż pojedyncze dysze.

Jeśli kupisz sam gaźnik, to może tam nie byc kilku elementów potzrebnych do zamontowania. jeśli np kupisz tzw kit montazowy, to bedzie tam gaźnik, do gaźnika oczywiście ssanie reczne, kilka dysz (najczesciej dwie, ale trzeba to zweryfikować), króciec ssący i linki (oryginalne nie psują). Dokupic należałoby odpowiedni filtr powietrza i zawór membranowy, tak aby otwór w nim (od strony gaźnika, lub raczej krócca) nie był mniejszy niż ten w króccu.

Jeśli chcesz zapytać co jest do wymiany w wypadku gdy zostaniesz przy starym gaźniku, to wyprzedzam twoją odpowiedź: nie wiem, bo nie wiem przecież jak to jest u ciebie złożone.

pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 9:00 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
To co zeby sprawdzic to jaka jest srednica gardzieli musze caly gaznik wymontowywac(bo na wieszchu nie pisze nic )?? Ale wydaje mi sie ze napewno nie mam w swoim az 21mm.
A z dyszami to chodzilo mi o to ze np. w gazniku stage6 bylo w opisie podane jaka dysza itp. a tu wlasnie w tym kicie nie ma czegos takeigo i myslalem ze moze ty wiesz.

czyli np. jeśli kupie sam gaźnik stage6 [tam gdzie mam podane jakie dysze do niego itp. ( http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0 ) ] to bede musial jeszcze kupic kruciec,zawor membranowy i filtr powietrza, tak? A jesli kupie tylko ten : ( http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0 ) to tylko w gre wchodzi dodatkowy zawór membranowy i filtr powietrza?
Zawór to jeszcze moge kupic razem z gaźnikiem ale nic nie pisze o filtrze jakie wymiary itp. a co mam zrobic jesli zdecyduje sie na ten dell'orto 21mm a tam nei ma podanych jakie dysze do niego , a mozna kupic tylko pojedyncze?


Podaje teraz przyklad co z czym bym kupil a Wy poprawcie jak bedzie cos sie nie zgadzalo albo nie bedzie pasowalo:
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e66fb44c27
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0 ( 72)
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0

Czy to wszystko co podalem bedzie sie komponowac?



Albo to :
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e66fb44c27
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0c19c94bd0
bo w tym gazniku jest juz wszytsko ? czyli dysze itp.?




_________________

CPI SM


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2009, 9:36 przez Raczek, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy