Dzisiaj jest 05 sie 2025, 22:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2013, 9:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Siema, moja Aprilia praktyczne jest po kapitalnym remoncie i tuningu (full napęd, wydech Laser, cyl port, gaźnik del'orto membrana tec sport i kilka hand made modyfikacji) i mam problem z regulacją gaźnika. Mianowicie na dyszy 86# - tragedia, w ogóle skuter nie chce jechac, 90# to samo, 95# już lepiej ale dalej lipa, 100# - dalej dławi (tak jakby nie nadążał zassac paliwa jade jade jade pod garażem, zawracam pełen gaz i buuuuu). Skuter jeździł już na tym setupie dobrze ale potem musiałem wyjąc silnik by uszczelnic mocowanie wydechu do cylindra. Po złożeniu skuter przestał palic, 30 razy sprawdzane wszystko, gaźnik, zapłon, lewe powietrze - dobra żyje ale właśnie są takie cyrki jak teraz. Nawet pojechałem na warsztat do mnie i cały układ paliwowy ogarnąłem na złoto (dmuchanie przewodów, filtra, gaźnika, czyszczenie i idealne spasowanie membranek zaworu, wszystko składane w super czystości i szczelnie) i dalej dupa. Nie ogarniam tego sprzęta co on chce dysze 120# do 50tki?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
jak dobrze pamiętam ja na 17.5 dell, x pro i seryjna 50cc mialem 80 przy seryjnym filtrze, na stożku 115




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 14:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
Wygląda to tak jak by dostawał za dużo paliwa. Radzę wrócić do seryjnej dyszy (taka jaka była w tym gaźniku oryginalnie) i opuścić przepustnicę na drugi ,,ząbek".




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2013, 19:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dostaje mało paliwa, jak daje mu ssanie to lepiej idzie. Zresztą widze po świecy że jest wypalona i bardzo jasna.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy