Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2013, 19:54 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Wymieniłem gaźnik z 14 na 17.5 i początkowo nie dostawał paliwa z baku czyli przez przezroczysty wężyk nie było widać paliwa, dmuchnęłem w wężyk od podciśnienia i paliwo zaczęło lecieć do gaźnika, wstępnie wyregulowałem ale gdy dodaje gazu to paliwo z wężyka wypala się i zanim napłynie znowu skuter gaśnie. po kilku kopnięciach znów odpala chodzi chwilę i gaśnie. Ten problem był już wcześniej na starym gaźniku, zaczęło się to po wymianie zaworu membranowego. Podejrzewam że zawór podciśnieniowy puszcza za mało paliwa lub jest jakiś problem z zaworem membranowym bo po jego wymianie zaczęło się to czasami zdarzać ale on ma nie wiele wspólnego z podciśnieniem, raczej stawiam na podciśnienie.
Proszę o pomoc i sensowne odpowiedzi. Z góry Dziękuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 20:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź zawór membranowy czy nie ma prześwitu , jeśli nie to wymień zawór podciśnieniowy paliwa.Chyba ta gumowa membrana stracila już swoje właściwości zamykania i otwierania dopływu paliwa, nic nie jest wieczne ,widocznie paliwo już zrobiło swoje z tą membraną[ guma twardnieje]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:43
Posty: 179
Pojazd:
Jakiej firmy gaźnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 21:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Jakiej firmy gaźnik ?
Co to ma do rzeczy, to samo się działo na starym gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 9:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:43
Posty: 179
Pojazd:
Bo wiem że na TEC 17,5 są podobne problemy, gdyż są egzemplarze trefne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 10:39 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
W temacie pod spodem napisałem Dellorto 17.5 ED. Zawór membranowy jest prawie nowy, zrobiłem na nim około 150 km tylko, więc chyba przy takim przebiegu nic by mu się nie stało. Podejrzewam zawór podciśnieniowy ale zastanawia mnie fakt czemu po wymianie membrany zawór podciśnieniowy zaczął wariować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 8:25 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Wypowie się ktoś jeszcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 9:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A ma w ogóle czym zaciągnąć benzynę do gaźnika? Bo jak wiemy kompresja cylindra odpowiada w znacznym stopniu czy paliwo będzie ciągnął czy nie.

Kranik czy ja wiem czy znowu taki uszkodzony... Sami zaprzeczacie sobie - skoro zaciągnie ustami i jest ok... to dlaczego Piaggio nie może jej pociągnąć? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 10:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Runner1993 pisze:
Sami zaprzeczacie sobie - skoro zaciągnie ustami i jest ok... to dlaczego Piaggio nie może jej pociągnąć? :)
Gdyby nie miał kompresji to by go nie odpalił, a on go odpala , kończy się paliwo zaciągnięte w wężach i gaśnie,miałem kiedyś podobnie ,wymieniłem kranik i problem zniknął, rozebrałem stary kranik i okazało się że membrana straciła elastcznośc tak jak tracą przewody paliwa po jakimś czasie gdy mają stycznośc z paliwem.


Ostatnio zmieniony 03 lut 2013, 10:30 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 12:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
n0ooRt a czy ja powiedziałem że nie ma kompresji czy dałem do zrozumienia że ma małą? Niech sprawdzi to i to. Z ciekawości jakie masz ciśnienie cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 12:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Runner1993 pisze:
dałem do zrozumienia że ma małą? Niech sprawdzi to i to. Z ciekawości jakie masz ciśnienie cylindra?
Czyli sugerujesz że nawet jak by miał 4bar ciśnienie w cylindrze to nie poda mu paliwa z kranika na gaźnik, hm, ciekawe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 12:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Yyyy no dokładnie tak... Widzisz ciekawe ale prawdziwe. Nie będzie zasysał paliwa tak jak przy kompresji 8 bar. Przecież to działa na zasadzie podciśnienia - a myślisz że skąd go bierze...?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 13:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Runner1993 pisze:
Przecież to działa na zasadzie podciśnienia - a myślisz że skąd go bierze...?
Bierze się z pod tłoka i to podciśnienie w skrzyni korbowej wcale nie jest takie wielkie jak kompresja cylka, bo gdyby tak było to uszczelniaczy na wale nie nadążyłbyś wymieniac lub szukac bo by były ciągle wywalane, a wracając do tematu to szukalbym jednak przyczyny w kraniku ,nieszczelności połączenia przewodu kranika z gaźnikiem gdzie także może uciekac podciśnienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 13:07 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Dobra, trzeba będzie sprawdzić kompresje ale raczej nie powinna być aż tak słaba, wcześniej chodził bez zarzutu, dopiero po wymianie membrany to się zaczęło. I kupie nowy kranik bo to nie jest jakiś duży wydatek a też przydało by się go wymienić bo chyba od nowości nie był ruszany. Jeśli silnik pracuje to widać że paliwo leci po troszku przez wężyk i wczoraj jak próbowałem dmuchnąć i ciągnąć przez ten wężyk od podciśnienia to juz nie leciało prawie wcale. Węże są nowe.


Ostatnio zmieniony 03 lut 2013, 13:09 przez WojtalTPH, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 13:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Runner1993 pisze:
Yyyy no dokładnie tak... Widzisz ciekawe ale prawdziwe. Nie będzie zasysał paliwa tak jak przy kompresji 8 bar

:roll:

WojtalTPH pisze:
dmuchnęłem w wężyk od podciśnienia


przez ten wężyk sie ciągnie a nie dmucha !


jeśli nie leci paliwo nie szukaj przyczyny nie wiadomo gdzie zaczyna sie od najprostszych rzeczy...

kranik sie popsuł i nie podaje paliwa




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 13:11 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Wymienie kranik i zobaczymy co będzie. Myślę, że będzie dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 13:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź jeszcze połączenia silnik -króciec-gaźnik, uszczelnicze na wale , połączenia przewodów paliwowych ,jak twarde to wymień, aby nigdzie nie łapał lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 13:28 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
silnik-gaźnik to są nowe uszczelki, membrana nowa, króciec cały bez uszkodzeń i to było robione ostatnio czyli powinno być szczelnie, a węże tak jak pisałem nowe są.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy