Dzisiaj jest 19 lip 2025, 17:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2013, 9:21 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 20:54
Posty: 171
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam jeżeli umieściłem temat w złym dziale proszę o nie usuwnie tylko przeniesienie chociaż cpi to też niby minarelli. Dobra do rzeczy, a więc nie dawno kolega nabył używanego CPI był w stanie tragicznym ale palił. Od samego początku z rana były problemy z odpaleniem ponieważ trzeba było pare razy odkręcić i wyczyścić świece. Teraz jest taki problem że nie odpala, choć daje jakieś oznaki życia ale tylko na wiertarkę. Na początku nie było iskry i nie palił wgl ani jakich kolwiek oznak życia. Teraz iskra jest paliwo dochodzi, świeca mokra, zawór membranowy szczelny, próbowałem wielokrotnie wymieniać różne modóły, cewki zapłonowe, fafki, świece i dalej to samo wczoraj zapalił ale na wysokich obrotach tak jak by tracił iskre na wyskokich było oky lecz jak go zgasiłem to już nie odpaliłem. Czego to może być przyczyna podawajcie jakieś propozycje bo nigdy mi się tak nie zdarzyło i jestem tym zaskoczony. Szczerze mówiąc nie mam już pomysłów. A byłbym zapomniał w silniku siedzi chińska 70cc, gaźnik dellorto 12mm z ręcznym ssaniem a dysza 72.




_________________

Aprilla SR Mocny Midrace LC. Wpadnij zostaw ślad po sobie, a odwdzięczę się tym samym.
----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... &start=140


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 23:01 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 20:54
Posty: 171
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Halo pomoże ktoś ?????




_________________

Aprilla SR Mocny Midrace LC. Wpadnij zostaw ślad po sobie, a odwdzięczę się tym samym.
----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... &start=140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 23:13 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Jest źle wyregulowany ...

Według mnie zalewa go ... ale może być i w drugą stronę - dostaje za mało paliwa ..., ale obstawiam to pierwsze ze względu, że na wysokich odpalił.

Sam dobór "chińska 70cc, gaźnik dellorto 12mm" - nie jest dobrym połączeniem.


Ostatnio zmieniony 02 lut 2013, 23:15 przez Mooord, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 15:54 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 20:54
Posty: 171
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Zmieniłem dysze na 65 to wgl nie zagadał, na wiertarke pare razy pyrknoł nic pozatym :/




_________________

Aprilla SR Mocny Midrace LC. Wpadnij zostaw ślad po sobie, a odwdzięczę się tym samym.
----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... &start=140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy