Dzisiaj jest 08 kwie 2025, 5:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2009, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Witam Mam od 4 miesiecy zip vege 50 4t przebiek ok 5000 km. Zdjelem blokade C.D.I. i leci mi 70km/h przez zime chcialem go troche stunigowac wiadomo na jedne kolo nie ustanie ale chcialbym zeby dobrze przyspieszal i zeby mial jak najwiekszy V-max.
mam na wydanie miej wiecej 500-700 zl myslalem o wariatorze , rolkach i sprezynach sprzegla. jesli mozecie to doradzcie co mam kupic i jakiej firmy najlepiej jakies linki na allegro z gory dziekuje. Pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2009, 17:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:18
Posty: 263
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
mówie ci nie inwestuj w 4t nieopłacalne i ciesz sie ze ci leci chociaż to 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2009, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
cylinder airsala 80 ccm + gaznik 21 mm i będze hulać jak złoto :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 6:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
meblorz pisze:
mówie ci nie inwestuj w 4t nieopłacalne i ciesz sie ze ci leci chociaż to 70


glupoty gadasz kumpel ma fonero i wymienil tylko rolki na lzejsze i po prostej 80 a z gorki to pewnie nawet 100 łapie Drugi ma shogana firmy nawet nie umiem wymowic i mowil ze 90 lecial moze wiecej ale do tylu ma licznik i to wszystko chinske 4t




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 6:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
sieku pisze:
cylinder airsala 80 ccm + gaznik 21 mm i będze hulać jak złoto :)


dobry cylinder kosztuje pewnie z 400 zl do tego wal 650 zl i gaznik tez pewnie sporo a ja nie mam tyle kasy ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 8:45 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
dobry cylinder to kosztuje gruubo ponad 500 zł:) Wału w 4T się nie wymienia z racji, że te same wały mocowane są w 125ccm wiec wytrzymują bez problemu te 80/90ccm. I jak chcesz kupować to zdecyduj się na Naraku 90ccm v2 na tym osiągi będą kosmiczne takie same jak na seryjnych 125ccm, a może i lepsze:]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
cylinder moze kiedys. Teraz chce wiedziec jaki wlozyc wariator i ktore sprzezyny wybrac do sprzegla niebieske czy czerwone




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy