Dzisiaj jest 25 lis 2024, 7:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: problemy z tzr
Post: 04 lut 2013, 16:57 
*

Rejestracja: 15 wrz 2012, 12:48
Posty: 9
Pojazd:
Witam mam problem z yamahą tzr z 2006 roku. Ma ona silnik 80cc Polini i ostatnio po wymianie gaźnika pojechałem na przejażdżkę przejechałem jakieś 3 km i dojeżdżając na światła zgasła i nie chciała zapalic z rozrusznika. Zanim zgasła wydawała bardzo dziwny jak by metaliczny dźwięk. Próbowałem zapalić z popychu ale też nie dało rady. Po jakichś 5 minutach spróbowalem ponownie zapaliła z popychu przejechałem 500 metrów i zgasła ponownie. Od początku miałem wrażenie że sprzęgło bardzo dziwnie łapie. Czy ktos wie może co jest powodem ? Mam nadzieję że nie przytarłem silnika bo olej lałem sam (mam zdjęty dozownik). Z góry dziękuje za pomoc ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 17:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Mikons,

Nie jestem pewnien ale wygląda mi to na puchnięcie tłoka. Spróbuj może założyć gaźnik ten co był kiedyś




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 18:04 
*

Rejestracja: 15 wrz 2012, 12:48
Posty: 9
Pojazd:
Na tym co kiedyś był palił mi potwornie dużo ponieważ poprzedni właściciel założył za duzy gaźnik i był w pionie i pływak sie nie zamykał dlatego paliwo leciało cały czas do cylindra i wylewało się pod motorem. Więc musi ten zostać a w dodatku ten jest orginalny wiec powinien lepiej chodzić :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 18:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Mikons,

Myśle, że poprstu tłok puchnie bo za mało paliwa dostaje i się grzeje. Powiedz mi jaki rozmiar jest tego nowego gaźnika a jaki był tego starego.




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 19:40 
Zbanowany

Rejestracja: 29 gru 2012, 20:11
Posty: 31
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Mikons pisze:
Na tym co kiedyś był palił mi potwornie dużo ponieważ poprzedni właściciel założył za duzy gaźnik i był w pionie i pływak sie nie zamykał dlatego paliwo leciało cały czas do cylindra i wylewało się pod motorem. Więc musi ten zostać a w dodatku ten jest orginalny wiec powinien lepiej chodzić :(



Orginalny przy 80 cc Polini ? :roll: :roll: Powodzeniaa moge się założyć że spuchł tłook i to nieźle :lol:




_________________

Tanio Porting !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 21:55 
*

Rejestracja: 15 wrz 2012, 12:48
Posty: 9
Pojazd:
Ten stary gażnik był 12 a ten jest 16.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 21:56 
*

Rejestracja: 15 wrz 2012, 12:48
Posty: 9
Pojazd:
Tak orginalnyi. I jak zaradzić na to żeby nie puchł ?


Ostatnio zmieniony 04 lut 2013, 21:56 przez Mikons, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 21:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Mikons,

Wstawić gaźnik conajmniej 21mm i nie wiem czy to dużo pomoże bo cylek z pewnością dostał dzięki twoim umiejętnością w mechanice kilka rysek




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 22:01 
*

Rejestracja: 15 wrz 2012, 12:48
Posty: 9
Pojazd:
Znaczy od początku mi nie psowało że taki mały ale ja go niedawno kupiłem i poprtzedni właściciel założył 12mm żeby mniej palił i dał mi orginalną 16 od niego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 22:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Mikons,

Wstaw tą 21 i nie męcz już tego cylka mam nadzieje ,że dużych szkud nie narobilo




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 22:08 
*

Rejestracja: 15 wrz 2012, 12:48
Posty: 9
Pojazd:
Dobra dzięki za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 2:43 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
rafalk54 pisze:
Mikons,

Wstaw tą 21 i nie męcz już tego cylka mam nadzieje ,że dużych szkud nie narobilo

Wejdź lepiej do pufy.

Gówno prawda, nie trzeba gaźnika wymieniać przy zmianie cylindra na większy. Można - lecz nie trzeba. Idzie to wyregulować dyszami (nie tylko główną jak większość myśli).

Ja jeździłem przez cały sezon na gaźniku 16, i ktoś wcześniej też na 16stce - tylko było dobrze wyregulowane i wszystko było ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 10:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
bartox555 pisze:
Gówno prawda, nie trzeba gaźnika wymieniać przy zmianie cylindra na większy. Można - lecz nie trzeba. Idzie to wyregulować dyszami (nie tylko główną jak większość myśli).
to chyba montowałeś chine z allegro.. To jest duży cylinder i PRAWDZIWA 80 cm3 która ma 49 mm lub tam 50 ! Ja przy Airsalu 80 tech Racing miałem PWK 24 i było wyśmienicie ,
Mikons pisze:
założył 12mm żeby mniej palił i dał mi orginalną 16 od niego.
obydwa za małe :wink:

Przy takim cylindrze nawet jak zamontujesz dysza 150 to i tak gaźnik nie wyrobi z napełnianiem i cylinder nie osiągnie mocy :) TEORII A NIE naczytasz się bartox555, na forum od kogoś kto nie ma pojęcia .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 10:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 17:13
Posty: 138
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp
Pojazd:
Tłok musial zdrowo dostac po plecach z tego co piszesz....




_________________

Yamaha Jog RR Custom_Project by misio_sr & resla26




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 11:31 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 9:50
Posty: 109
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
Proponuje gaznik 21 tec recing pwk 21jest przecena z 280 na 210. Kolega ma racje taki maly gaznik.nie napelni tak duzego cylindra co za tym idzie silnik nie ma odpowiedniego chlodzenia . Zaklada sie takie gazniki jakiesugeruje producent !. I kolega ma. racje tlok spuchl bo gazior za maly :p. Sprzedaj ten gaznik i tamten co masz i kup ten tec tecing pwk 21 a najlepeij kup 24 on ma dysze jiz power jet a jest w tek samej cenie . Sorry za bledy ale jestem w szkole o pisze na tel.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 12:26 
Zbanowany

Rejestracja: 29 gru 2012, 20:11
Posty: 31
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
bartox555 A teen z czym wyjebał :roll: Noo to jak by nie potrzeba było większych gaźników przy zmianie pojemności to chyba by nie produkowali większych gaźników . Widaać że ktoś Ci naopowiadł bzdur i teraz to powtarzasz ! :angry:


A ty załóż przynajmiej 21 gaźnik i dobrze wyreguluj i sprawdz stan gładzi i tłoka najlepiej :)




_________________

Tanio Porting !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2012, 14:25
Posty: 5
Pojazd:
o kur.a 16 mm do 80cm3 . jak sie nic z cylkiem nie stalo to chyba cud . zakladaj 24mm !




_________________

Odwiedź moją Yamahe r125 w monsterze !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Przy takich cylindrach wiekszy gaźnk i króciec to podstawa. Szukaj 24mm tylko nie chińskich, lepiej bierz coś z wyższej pólki np. dellorto.

Sprzedaj tą 16 albo zamień i bedziesz miał większy gazior :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 14:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
bartox555,

Sam wejdź do pufy, nie wypowiadaj się na temat o którym nie masz pojęcia! Opowiadasz koledze Mikons, bzdur! to jest polini for race 80cc (mocny racing) a nie chińska 60cc idź mamusi się poskararż ,że cb chłopacy z mielocha pocisneli za brak podstawowej wiedzy :cool:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
bartox555, Po pierwsze - jak malutki,16 mm gaźniczek ma dostarczyć wachy do cylindra, który nie dość że ma większą pojemność,to jeszcze kręci więcej obrotów???

Jest trochę prawdy,że można cudować,zakładać dyszę 150,itd,ale to do seryjnych,ew. chińskich cylków,które maja 10-12 koni mocy. Cylinder Polinii(w zależności od wersji) ma od 17 do 19 koni mechanicznych. Prawie 2 razy więcej,niż chinol. Więc na logikę bierze więcej wachy,a na dodatek w przy większych obrotach,kiedy napełnienie cylindra jest trudne,ze względu na mały odstęp czasu,miedzy ssaniem a iskrą.... Więc MUSI być większa gardziel gaźnika,ponieważ w tym samym czasie(a często nawet krótszym) MUSI podać więcej paliwa,czego nie może zrobić gaźnik seryjny,ponieważ jest za mała gardziel.....

Do silników czterosuwowych niskoobrotowych może się twoja teoria sprawdzić,jednak w wysokoobrotowych,dwusuwowych silnikach ZAWSZE musi być większy gaźnik. Z fizyką nie wygrasz :roll:

Pomijam fakt,że nawet producent podaje minimalną gardziel w gaźniku o rozmiarze 21,a zaleca 24 i więcej. Więc jak ma to działać,skoro optimum to ponad 24,a ty twierdzisz,że 16 starczy??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy