Siemka. Zrobiłem SWAP silnika ItalJet Formula do Aprilii SR 50 Di-Tech. Silnik kupiłem z osprzętem, ale bez instalacji elektrycznej, więc postanowiłem wykorzystać tą którą już mam (z Di-Techa). Z zapłonu wychodzi jedna kostka z trzema kabelkami, i jeden kabelek luzem. Kabelek który był luzem i niebieski kabelek z kostki podpiąłem pod cewko-moduł. Iskra jest. Nie wiem do czego są dwa pozostałe kabelki;/ w żadnym z nich nie ma prądu. Światła mam bezpośrednio podłączone pod akumulator. Czy te przewody które mam podłączone pod cewko-moduł mogę podczepić pod akumulator żeby mieć ładowanie? Bo tylko w tym kabelku luzem jest prąd, a niebieski to masa. Prosto z zapłonu te przewody bym podczepił pod akumulator i z akumulator pod cewko-moduł.
_________________
Żyję by jeździć, jeżdżę po to aby żyć
