Dzisiaj jest 30 lis 2024, 5:51

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd: Suzuki RMX
Siema, jestem posiadaczem Kingway Apollo 50ccm i mam dwa pytania:

1. Myślę nad wymianą cylindra, czy mógł by mi ktoś pomóc z doborem cylka? Silnik posiadam 4T. Cylinder 70 ; p

2. Przy gaźniku mam filtr powietrza i mam pytanie, jest filtr, na końcu jest wężyk i ten wężyk wraca do silnika, za co on odpowiada, czy jeśli np założę filtr bez takiego wężyka i odpalę, będę śmigał coś się stanie?

PS: Czy łatwo jest wymieniać cylinder 4T? Nie mam doświadczenia z zaworami itp, mój konik to 2T dlatego czekam na odpowiedzi, pozdrawiam :)

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
*

Pojazd:
1. Cylinder to szukaj pod twój model skutera nawet chiński cylek da ci więcej mocy, ale więcej mocy uzyskasz po wsadzeniu cylindra z jakiejś dobrej firmy poszukaj na mielochu na pewno coś znajdziesz godnego uwagi. Zależy też jaki przedział cenowy Cię interesuje
2. Ten wężyk to prawdopodobnie odpowietrzenie od pokrywy zaworów czasem żebyś go nie zatykał musi on mieć dopływ powietrza ja na przykład zrobiłem taki mały filterek na ten wężyk i przypiąłem na opaski zaciskowe do ramy jak normalnie wężyk bez niczego to nic sie nie stanie ale licz się z tym że z niego niekiedy kapie olej i może ci zasyfić sqt.
Ja jak pierwszy raz wymieniałem cylinder to obejrzałem parę poradników na ten temat i dałem sobie rade bez problemu. Nie jest to trudne tylko bardziej czasochłonne niż w 2t :wink:

Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd: Suzuki RMX
Czyli rozumiem że wężyk może być sobie odpięty od filtru i swobodnie przypięty do ramy i nic się nie stanie.?

A co wypowiecie się na temat tego cylka ; p

http://allegro.pl/cylinder-tuning-72-ki ... 00934.html

Zapraszam, mile widziane obserwacje. -> http://twoje-oczy-troche-smutne.tumblr.com/

Zapraszam do siebie ! ;)

suzuki-rmx-50-70-moje-oczko-w-glowie-t364648.html

Tytuł:
*

Pojazd: