Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2013, 22:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Witam, mam problem ze skuterem zipp vapor 4t. Otóż skuter został przytarty i wymieniłem cylinder po wymianie skuter odpalił bez problemu. Lecz okazało się że była padnięta pompa oleju i skuter chodził około 30min na zużytej pompie, przez to skuter spadał z obrotów i gasł, ale pare razy zapalił. Została wymieniona pompa oleju na nową i po wymianie skuter odpalił z wielkim trudem, na krótki czas. Zaś teraz nie chce odpalić wcale. Po wymianie pompy silnik został złożony na nowych uszczelkach, zmienione uszczelniacz od strony iskrownika, wyregulowane zawory, wymieniony tłok z pierścieniami (cylek, w dbd stanie). Iskra jest, paliwo dochodzi. Skuter próbowałem odpalić na innym gaźniku lecz bez skutku, tak samo na innej cewce oraz świecy z fajką. Co może być bolączką tego skutera że nie chce zapalić?




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Skuter odpalony i chodzi ale dalej ciężko odpala i w ogóle nie można gaźnika wyregulować. Czego to może być wina?




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
To że ciężko odpala to może być rozrusznik, rozregulowany gaźnik lub kopnik jeśli z buta go odpalasz. Z drugiej strony teraz ma większą kompresję przez co może mieć rozrusznik ciężej. Posprawdzaj te rzeczy na początek :lol:




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Rozrusznik jest na 100% ok odpalany z aku. samochodowego. poprostu skuter nie ma mocy jak odpali jedzie tylko 50km/h i obroty falują.




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 17:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Na moje gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 18:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Bihon, Gaźnik był przekładany ze sprawnego skutera, tak samo instalacja elektryczna




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 19:17 
*

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:56
Posty: 30
Pojazd:
sprawdź czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza gaźnik wyczyc jeszcze raz dokladnie dysze dokladnie wyczysc jeśli jest wszystko tak jak piszesz ze ma kompresje paliwo jest to niema innej mozliwosci zeby nie odpalil rozrząd napewno dobrze ustawiony?? bo wystarczy jeden o jeden zabek jest przestawiony to nie bedzie rowno pracowal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy