Dzisiaj jest 22 lis 2024, 0:21

Strefa czasowa UTC+1godz.

Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam! Jestem posiadaczem Rieju MRX z 2006r. Jestem prawdopodobnie trzecim właścicielem. Motorek był sprowadzany z Niemczech. Tutaj fotka:

Obrazek

Dużo już w niego włożyłem. Nie w tuning... lecz naprawy ;( Problem ze skrzynią biegów i takie tam. Ale wracając do pytania. Aktualnie mam zębatkę 12:48 (nie jestem pewien czy tak to się zapisuje, w każdym bądź razie z przodu 12 ząbków, z tyłu 48). No i motorek przy starcie strasznie mi muli. Chcę teraz kupić jakąś zębatkę powyżej 48 zębów. Nie znam się na motorkach więc moje pytania brzmią:
- jaką tą zębatkę zakupić,
- czy będę musiał od razu tą napędową zębatkę wymieniać (tą mniejszą),
- jak z łańcuchem (też nowy? bo pewnie będzie za krótki)

Jak macie jakieś doświadczenie (a na pewno macie :)) to proszę o wskazówki. Pozdrawiam!

PS. Mam nadzieję, że dobry dział wybrałem?

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
*

Pojazd: Simson S51
jeśli chodzi o zapisz to pisze się to tak 11/58z (legenda: 11-ilosc zębów przedniej zębatki, / -zwykły ukośnik, 58-to ilość zrębów tylnej zębatki, z-to oznacza zęby)

jak widzę masz przełożenia na v-max jeśli chcesz mieć kopa :twisted: i dobrze latać w terenie to polecam tak jak ja mam u mnie 11/58z a jeśli chcesz mieć przyspieche dobra i v-max to polecam 13/52z to najlepsze rozwiązanie lecz tez możesz kupić sama tylną 52z tez będziesz miał dobrze, łańcuch raczej będziesz musiał kupić nowy bo będzie potrzeby dłuższy :wink:

ps:ile leci ci moto na tych przełożeniach licznikowo bo będę teraz zmieniał przełożenia na v-max :mrgreen: :?: :?:

Wpadnij zobacz fotki i filmy w

Peugeot TKR: viewtopic.php?p=2336792&sid=b2e7b46fa1bc00028146e3c7743b9171#2336792

Simson S51: simson-s51-od-kota-do-generala-sim-by-tomasz-stunt-t360580.html