Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 20:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Sportowy moduł
Post: 11 wrz 2009, 16:11 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Witam .
Wymieniłem w swoim skuterze longji lj50Qt
-cylinder 70cc
-tłumik sportowy
-dysza70
i to na tyle bez tuningu jechał 74km\h teraz 78km\h moim zdaniem jak na tyle zmian to trochę mało .
Mam zamiar zmienić sprężynę centralną sprezynki i rolki na lżejsze chodź nie wiem czy to coś da na v-max .
Może wymiana moduł na sportowy coś da , jak jadę i spuszczam z gazu to go muli co może być przyczyną.

Z góry dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2009, 16:37 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
szymek1234 pisze:
Może wymiana moduł na sportowy coś da , jak jadę i spuszczam z gazu to go muli co może być przyczyną.
moduł mozesz mniec blokowany , jesli nie osiaga bardzo wysokich obrotow, hmm z tym muleniem napewno regolacja gaznika ,
co do tuningu to mało sie znieniło ... Wymiana rolek na lżejsze poprawi przyspieszenie ale nie v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2009, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Rolkami reguluje się moment obrotowy, nikt tego nie może zrozumieć :?:




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2009, 20:52 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Czyli co proponujecie wymienić by podnieś osiągi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 9:58 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Czekam na dalsze propozycję ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
jaki cylek i jaki tłumik kupiłeś ?




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 12:56 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
power force 70cc
i leo TT wiem że nie jest to dobry wydech ale cóż ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
myślę że więcej nie wyciśniesz z tego zestawu , a ściągnąłeś blokady z tt?? Power Force jest dość dobry więc tłumik może być za słaby :) dobry jak dobry , lepszy od seri ale złotych jajek on nie daje :d




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2009, 9:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Moim zdaniem wariator moze byc przyczyno malego V-maxu




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2009, 17:45 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
modul lub wario




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy