Dzisiaj jest 19 lis 2024, 7:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2013, 23:33 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Witam. Dziś sprawdzilem sprężanie w moim boosterze. Rozgrzałem silnik (przejechałem się ok kilometra na wyższych obrotach). Mierzyłem z manetą do oporu :) I wybilo mi 12.7 bara. Czy to możliwe? :) Cylinder 70cc :) przebieg ok 1500 km


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 1:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Pomiar cisnienia wykonuje sie na zamknietej przepustnicy:) Cylinder po szlifie czy wymiar nominalny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 8:28 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
seba7011, mylisz się ,pomiaru dokonuje się na otwartej przepustnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 11:16 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Pomiar dokonuje się na otwartej przepustnicy :)
Cylinder chyba nominalny. :) Ja go nie zmieniałem. Był taki jak kupiłem. Mam go od czerwca 2012 i teraz zmierzyłem to aż zdziwiło mnie te sprężanie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 11:21 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Pomiaru sprężania zawsze dokonuje się na zimnym silniku bo ciepły silnik ma mniejszy luz między tłokiem a gładzią cylindra ( chodzi o rozszerzalność temperaturową metali ).


Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 11:21 przez dawid54, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 11:21 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Na ciepłym silniku zawsze będzie większa kompresja, niż na zimnym.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 11:26 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Ech co wy za bajki gadacie... Oczywiście że na ciepłym się dokonuję. Bo wtedy silnik jest w optymalnych warunkach pracy.
A na zimnym silniku wybiło mi 14 barów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Z tego co wiem to robi się na ciepłym i z otwartą przepustnicą na maks.
12,7 to dużo ...




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 16:24 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
Przemon999, w skrócie mówiąc nie pozostaje ci nic jak tylko się cieszyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 16:38 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Przemon999,
JA bym się wcale nie cieszył bo za duże sprężanie wypala dziure w tłoku




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 17:52 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Wątpie by miało mi wypalić dziure w tloku. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 18:14 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
dawid54, takie sprężanie nie jest do tego zdolne...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 18:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Spróbuj zmierzyc innym manometrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 19:11 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Po co. W serwisie skuterów napewno mają dobry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 19:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Przemon999 pisze:
Po co. W serwisie skuterów napewno mają dobry.

To ty mierzyłeś czy ktoś inny ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 19:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przemon999 pisze:
Po co. W serwisie skuterów napewno mają dobry.
No to się powinieneś cieszyc z takiej kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012, 15:42
Posty: 119
Lokalizacja: Miechów
Pojazd:
jak się zmierzy na zamkniętej przepustnicy to jaki pomiar wyjdzie? mniejszy czy większy? tak z ciekawości zapytam, nie bd zakładał drugiego tematu




_________________

Zajrzyj i zostaw komentarz :) --> Italjet Dragster High-End project ! ;P Malossi MHR 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 20:00 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Wg mnie większy bo przepustnica jest zamknięta. :) Mierzyłem sprężanie ja osobiście. Poprostu pozyczyłem manometr z serwisu. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy