Dzisiaj jest 02 lut 2025, 23:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2009, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam. To jak w końcu najlepiej docierać ten cylinder. W którym przypadku cylinder jest trwalszy i posłuży dłużej? Jakie są za i przeciw obydwom metodą wg. Was?

Pozdrawiam
Karol


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Lepsza jest delikatniejsza, będzie dłuższa trwałość części.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 19:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Yasuni30, zalezy jaki cylek :P Jesli wyczynowy (aluminium) to lepsza jest metoda ostra (tak pisza na innych forach). Ostre docieranie przy zeliwie ==>zatarcie cylka badz bardzo krotka jego zywotnosc




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Jesteś pewny, że cylindry wyczynowe alu lepiej dociera się wersją ostrej jazdy? Niedługo będę zmieniał na nowy cylek Malossi MHR i nie wiem jak go docierać.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 19:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tak, w sytuacji gdy docieramy mocny cylek Alu, to lepiej dawać mu odrazu ognia : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
A pierścienie wtedy szybciej nie pójdą?




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 19:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nie, wszystko będzie ok. Już tak robiło parę osób z forum z racingami i efekty podczas ponownego zdejmowania cylka były bardzo dobre

e: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12245 przeczytaj

"podczas pracy silnka podczas pierwszych kilometrów (odkręć gaz !!!), to cały pierścień
dotrze się do powierzchni cylindra, blokując ciśnienie gazów spalania tak dobrze jak to jest tylko możliwe."


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2009, 19:25 przez klikszen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 1:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
klikszen najbardziej śmieszą mnie osoby takie jak Ty. Nigdy nie miałeś styczności z cylindrem powyżej 16KM, a zabierasz zdanie i uważasz się za super doradcę/mechanika. :)




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 5:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
malibu pisze:
klikszen najbardziej śmieszą mnie osoby takie jak Ty. Nigdy nie miałeś styczności z cylindrem powyżej 16KM


Pewny jesteś ? I tak, zrobi jak będzie chciał.


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2009, 5:28 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 21:38 
*

Rejestracja: 26 paź 2008, 2:03
Posty: 52
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Powiem wam, że testowalem ostra metode. Moze nie na skuterze a na mini crossie chinskiej produkcji.

Zaraz po dostarczeniu go pod moj dom odpalilem silnik(zapewne zeliwny). Pochodził okolo 10min. Wsiadlem i odrazu max gaz i tak przez pare kilometrow. Raz max gaz raz srednio itd. Lałem mieszanke okolo 1:30.
Tak jezdziłem całe wakacje. Nic sie nie zatarło, miał dobra kompresje, dobrze chodził.


Niestety ostatnio tez zatarłem silnik w moim peugeocie(ALU).
Docierajac modliłem sie( i nadal modle), zeby sytuacja sie nie powtorzyła. Przejechalem okolo 50km z predkoscia do 30 km /h 'bawiac sie gazem'. Silnik rozgrzewałem 2min z zegarkiem w reku. Po okolo 60km Dawałem juz 'w palnik' Raz wysokie obroty raz niskie raz v -max nagle hamowanie( las<3). Przy takiej jezdzie silnik sie grzał- to oczywiste. Dawałem mu odpoczać. Teraz zrobilem ponad 300km i jezdze juz normalnie jedynie nadal saram sie unikac jednostajnych obrotow.

NIECH SILNIK WIE CO GO CZEKA!




_________________

~~PEUGEOT FOX 50 CC~~
~Wydech giannelli~
~TnT stozek~
~50 kg wagi~
~Nowy nicasil+tłok+pierscionki 130km zrobione~

~~~~W planach~~~~~
*Wario Hebo NG


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 21:40 przez tejp, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy