Dzisiaj jest 27 lut 2025, 8:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2013, 21:56 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 20:08
Posty: 67
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
witajcie, chce przerobić układ zasilania skutera z wtryskowego na gaźnikowy, z tego co juz wywnioskowałem to bede musial zrobic/zmienic
- linka gazu
- wyciągnąc kółko z kompresora
- gaźnik oczywiscie
- kranik podciśnieniowy.

i co jeszcze? co zrobic z wtryskami, poodpinać je z kabli? czy zostawić jak są?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 23:58 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 10:46
Posty: 94
Lokalizacja: Wołomin/Duczki
Pojazd: Vapor SWAP
Najlepiej jakbyś wimienił głowice od gaźnikowca ale jak odepniesz wtryski to też będzie ok tylko ich nie wyjmuj !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 0:20 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
dominiu, Jaki masz skuter? W niektórych nei trzeba zmieniać kranika.

Ja tam zrobiłem tak
Kupiłem kartery z wałem i magnetem ,gaźnik ,wiązke elektryczną ,regulator napięcia , cewko-moduł, linki, pokrywe przekładni kompletną ,ślimak i bendix, głowice, króciec.
Może troche dużo ale po sprzedaży starych czesci możesz jeszcze zarobić. Ja wyszedłem na +200zł i mam jeszcze troche czesci




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 12:44 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 20:08
Posty: 67
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
ja chyba zostane przy swoich karterach, gdyz nie mam kasy na inwestowanie zbytnio...

dobra, wtryski poodpinam, przepustnice też, i zaizolować kable i tyle? czy łączyć coś jakoś ?

bo gdzies wyczytałem ze jakiś koleś przy przeróbce łaczył dwa kable od przepustnicy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 22:49 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Głowice pozaslepiaj ,wstaw gaźnik i przepustnica musi być podłączona i otwarcie przepustnicy musi iść tak samo jak otwarcie gaźnika ,linke podpinasz pod przepustnice,przepustnice przerób mocowanie z drugiej strony żeby mogla pójść linka do gaźnika. Jeżeli bedziesz dawał stopniowo gazu to przepustnica i linka w gaźniku bedzie szła. Jak chcesz servisówke to mam z NRG Power PureJet bedziesz sobie mógł ogarnąć co i jak żeby przewody na krótko zrobić wtedy to wstawiasz tylko gaźnik druga glowica a reszte czesci wywalasz już




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 13:59 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 20:08
Posty: 67
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Wie ktoś jak z przepustnicą? czy ją odłączyć z kabli i wystarczy? czy ją zostawić? czy odłączyć i połączyć jakieś tam kabelki? Bo różne opinie o tym chodza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 20:01 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
dominiu, jak odłączysz to ne bedzie odpalał ,albo nie wejdzie na wyższe obroty chyba że instalacje , elektryka będzie świrowała




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 20:02 przez NRG-power, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy