Dzisiaj jest 21 lis 2024, 23:27

Strefa czasowa UTC+1godz.

Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam. Problem polega na tym, że nie nalicza mi kilometrów, ani prędkości (obroty działają). Jest to licznik elektroniczny i z tego co wiem to nie powinny iść żadne kable od licznika do koła, bo gdzieś w kole jest rolka magnesowa wysyłająca impulsy, ale przy tym kole nic nie widać.. Może trzeba je zdjąć i tam coś jest? ostatnio ktoś mi mówił, że musi być ślimak i do niego prowadzące kable przy prawej ladze.. Jestem zielony w tym temacie i już sam nie wiem co jest nie tak. Mogę stwierdzić jedynie, że ślimaka to tam na pewno nie ma, bo było by go widać. Proszę o wypowiedź kogoś kto wie jak to przy tym modelu derbi powinna wyglądać ta sprawa z licznikiem i gdzie mogę kupić części do tego.

A i druga sprawa tak żeby nie pisać drugiego tematu to ostatnio mi rozrusznik nawala.. Podładowałem aku i odpalałem jeszcze z podłączonym prostownikiem, ale rozrusznik tylko stukał i raz na 15 razy lekko zakręcił i potem to samo.. stukanie. Może to być stycznik?

Ostatnio zmieniony 19 lut 2013, 18:39 przez Krzynio95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
Tam musi być ślimak i od niego mają wychodzić 3 przewody ,oczywiście wszystko puszczone w jednym oplocie.Taki ślimak to za pewne kupisz na mielochu a jak nie to szukaj gpr,rs na części ,tylko uważaj ,żebyś nie kupił uszkodzonego.

Obrazek Piszę poprawnie.

Tytuł:
*

Pojazd:
No okej dzięki a co do rozrusznika to jakieś wskazówki? Skoro raz na jakiś czas kręci to chyba nie powinny być szczotki, ale nie znam się na tym za dobrze i wolę się dopytać, bo jeszcze bym kupił nowy rozrusznik a np takie szczotki to groszowe sprawy.

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
To mogą być szczotki tylko może być problem z ich zamontowaniem ,bo po
1.Nie kupisz takich tylko musisz samemu dorobić