Dzisiaj jest 22 lis 2024, 6:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2013, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Siema, ostatnio myslalem nad tym czy jest mozliwe dolozenie 1 pierscionka na tlok? Jak wy myslicie oplaca sie wogole cos takiego robic?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Po pierwsze po co ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Narazie tylko pytam czy wogole jest sens bawienia sie w to. Chcialem sie dowiedziec czy to skraca zywotnosc i czy cos podnosi "niby" moc?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 21:16 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
podnosi sprezania, wydluza zywotnosc.Ale po co poprawiac fabryke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 21:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Większe tarcie równa się mniejsza moc.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 21:49 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
bedzie mail wieksze sprezanie czyly wieksza moc za to bedzie krecil mniejsze obroty.Zywotnosc tez bedzie wieksza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Po pierwsze nawet nie próbuj przerabiać tłok dwupierścieniowy pod trzeci pierścień. Tłok musi być dobrze wyważony,odpowiednio głęboki rowek na pierścień,zamek itd....
Dodając pierścień zwiększasz kompresję(w sumie niewiele - 1,góra 2 atmosfery więcej),zwiększasz powierzchnie styku(a więc lepiej odprowadza ciepło,ale też większy opór dla silnika z powodu tarcia),mniejsze naprężenia w układzie tłok-korbowód,niższa temperatura samego tłoka.

Konstrukcje seryjne takich motorków to kompromis pomiędzy zużyciem,żywotnością,kosztami i wagą. Kupując tłok z większą ilością pierścionków moto może stracić na reakcji na gaz(powolne wkręcanie),zużycie paliwa powinno być takie same. Niewiele zyskasz. Motocykle sportowe mają szybko jeździć,silniki w takich moto nigdy nie będą robić takich przebiegów jak np. w Naked Bike'ach. Coś za coś:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 23:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Zauważ również ,że często najlepsze cylindry mają tłoki jedno pierścieniowe.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy