Dzisiaj jest 27 lut 2025, 5:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2013, 20:06 
*

Rejestracja: 02 paź 2011, 15:05
Posty: 36
Lokalizacja: Nowy Staw
Pojazd:
Siema ;d
Mam problem z moim piaggio nrg mc2 lc ponieważ gdy poszedłem go odpalic to wody troche było w zbiorniczku ale zauważyłem ze z takiej malej dziureczki pod pompą kapie woda i nwm co to moze byc czy tak ma byc czy cos sie zepsuło . Prosze o pomoc :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Uszczelniacz pompy wody, musisz rozpołowić silnik, aby go wymienić. Można też bez rozpoławiania, ale to bardzo dużo roboty.




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 02 paź 2011, 15:05
Posty: 36
Lokalizacja: Nowy Staw
Pojazd:
Dzięki :D tak myślałem ze to jakas uszczelka poszła ;d ale chciałem sie upewnić ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 20:05 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Tak jak wyżej uszczelka poszła.. i dlatego kapie.
Polecam zmiane całej pompy wody.. rms to koszt około 30zł:) i to będzie śmigać .
A jak zmienisz jedną uszczelke.. to później druga padnie i tak ciągle..
Lepiej nie oszczędzać na takim czymś.. bo później szkoda.. silnika




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26245055 Link do części !
TYPHOON NRG NEOS NTT LC NA CZĘŚCI ! 39716729 GG

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=330885 Typhoon 2010rok ! Komentować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tam jest jedna uszczelka a konkretnie uszczelniacz. Ja polecam zmienić sam uszczelniacz i łożyska, jeśli masz aluminiowy wirnik. Z plastikowymi, montowanymi w późniejszych rocznikach i reparaturkach dzieją się cuda.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 10:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:43
Posty: 179
Pojazd:
Mam ten sam problem, lecz nie mam ochoty go rozpoławiać. Czytałem gdzieś że jest taki uszczelniacz w płynie, że do nagrzanego płynu chłodniczego się go wlewa chodzi 10 minut i wszystko elegancko. Ja po prostu co jakiś czas dolewam sobie płynu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy