Dzisiaj jest 02 gru 2024, 18:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2013, 11:01 
*

Rejestracja: 20 sty 2012, 16:13
Posty: 112
Pojazd:
Który cylinder wybrać do Aeroxa? Ma on ok 10tyś km przebiegu i cylinder uległ zatarciu, chciałbym mocniejszy cylek ale jednocześnie nie chce zmieniać łożysk wału, jedynie korbowodu.

Do cylka chińskiego kupił bym tłok meteora lub RMS..

Setup:
-Giannelli Next
-Gaźnik Tec Racing 17,5
- Wariator Tec Sport
-pasek Tec sport

Który wybrać? I czy na 70cc chińskim odczuł bym przyrost mocy a jednocześnie nie musiał wymieniać łożysk wału?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 11:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Kup chińska 70 i tłok np RMS




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2013, 13:11
Posty: 238
Pojazd:
Az szkoda do aeroxa takie gowno wkladac. Lepiej dozbieraj troszke i kup tec hq 50 albo RMS.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 14:25 
*

Rejestracja: 02 lut 2013, 20:44
Posty: 194
Lokalizacja: St. błotnica
Pojazd: Aprilia sr .99
kamillo_99, x2




_________________

Jest ta Moc.!!!;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2012, 14:07
Posty: 252
Pojazd:
LoooooooooooL, lepiej kup jakiś cylek z głowicą do szlifu i daj nowy tłok i będzie git




_________________

Derbi Senda R derbi-senda-r-airsal-70-t368502.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 17:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
kamillo_99, kumpel miał Teca i się rozleciał po 500km.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 19:04 
*

Rejestracja: 21 gru 2011, 18:50
Posty: 136
Pojazd:
Maciek1997, Pierdzielisz u mnie ten tec eco chula jak tallala nabite 7tys km i nic 3 razy go przegrzałem że aż zgasł przez moja nie uwage złe odpowietrzenie układu chłodzenia. wiec od siebie teca eco polecam :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2088236




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Iras, seria o wiele jest lepsza niż ten Tec.
A chińskie cylindry są bardzo dobre, tylko tłoki są lipne.
Nawet nie wiecie ale niektóre cylindry chińskie za 200zł są klasy Evo ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 19:21 
*

Rejestracja: 21 gru 2011, 18:50
Posty: 136
Pojazd:
Maciek1997, wiadomo że seria lepsza niż tec a z tymi cylidrami chińskimi 70cc to bajka jest :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2088236




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 19:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Iras, to nie jest bajka. Po sprawdzeniu mapy okazało się że to Evo ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 5:24
Posty: 751
Lokalizacja: 10km od Śremu - Wlkp
Pojazd: Vivka 70ccm ;)
Mam teca eco również 2 tysie zrobione i śmiga tylko pierścienie nie są jakiejś dobrej jakości :wink: Co do chiny cylka to kumpel miał w neosie i po ok. roku poszedł mu pierścień, a rok później tłok. :)




_________________

Zapraszam do Vivki. ;)
peugeot-vivacity-red-by-kuba-d-s6-pro-replica-chrom-t112986-480.html


Ostatnio zmieniony 26 lut 2013, 21:04 przez kuba1555555, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2013, 13:11
Posty: 238
Pojazd:
Tec eco jest tańszy, ponieważ oszczędzano na jego stworzeniu. Co jak co, ale cylinder jest częścią na której nigdy bym nie oszczędzał. Ja do mojego TPH na dniach wkladam Polini Sport 50 (Tu pewnie niektórzy będą krytykować ze czemu nie 70 bo tansze i silniejsze, otóż skuter nie jest tylko mój i chce go zrobić na sporta, ale zachować oryginalną pojemność). Po cylindrze tej półki można się spodziewać wytrzymałości i dobrych osiągów. Ale wracając do tematu. Osoboście Tec Eco bym nie kupił, ponieważ jak już napisalem nie chce oszczedzac na cylindrze i skonczyc z nim przed dotarciem, Ale po doplacie tych 70zł na Tec HQ na pewno bym zaryzykowal, jesli nie zalezaloby mi na tuningu. W niektorych przypadkach Tec HQ jest nawet mocniejszy od seryjnego cylindra. A co do założyciela tematu o każdym cylindrze każdy będzie mówił co innego.
Pełno jest wypowiedzi typu: "Beznadziejny cylinder padl mi po 300 czy tam 500km"
O każdy cylinder w pierwszym okresie użytkowania trzeba szczególnie dbać, niektórzy chyba o tym nie wiedzą i stąd te opinie.
Ktoś wyżej napisał że chinski cylinder jest dobry. Na rynku nie ma jednego chinskiego cylindra, tylko jest ich pelno i nie mowie jedna konstrukcja moze sie chinczykom udac, ale ja nigdy bym nie zaryzykowal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy