Dzisiaj jest 20 lis 2024, 8:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2013, 14:48 
*

Rejestracja: 17 lut 2013, 20:33
Posty: 3
Pojazd:
siemka zastanawiam sie nad pomalowalem karterów od roxa proszkowo i moje pytanie czy musze wyjmowac lozyyska i wał do tego malowania czy nie uszkodzi to silnika ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 15:02 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 21:50
Posty: 71
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia rs 125
jak wszystko dobrze taśmą obkleisz to nic się nie stanie , ale lepiej by było jak byś dał same gołe kartery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
korononski pisze:
jak wszystko dobrze taśmą obkleisz to nic się nie stanie


Co ty pierdzielisz ? Taśmę spali ... Wiem bo w zeszłym tyg dałem do malowania proszkowego kartery z roxa. To idzie do 200 stopni Celsjusza ...
Popali wszystkie uszczelki itd. Powyciągaj łożyska, uszczelki i najlepiej dokręć jakieś zaślepki z blachy żeby nie były pomalowane niechciane miejsca :wink:




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html


Ostatnio zmieniony 26 lut 2013, 16:11 przez DerbiKarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 17:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Pierw piaskowanie potem malowanie proszkowe i rozpołowić kartery najlepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
skolsik13 pisze:
Pierw piaskowanie potem malowanie proszkowe i rozpołowić kartery najlepiej.


Właśnie, ja dawałem razem z pokrywą przekładni, cylindrem oraz głowicą i musiałem blaszki podłożyć pod pokrywę, cyl i głowicę żeby się nie skleiły ... :wink:
Wcześniej oczywiście też do piaskowania dałem żeby zedrzeć wszystko do zera :)




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html


Ostatnio zmieniony 26 lut 2013, 17:52 przez DerbiKarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy