Dzisiaj jest 05 paź 2024, 23:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dziwne :)
Post: 14 wrz 2009, 20:02 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
siemka mianowicie jest taka rzecz. Posiadam rieju rs2 i bardzo dziwnie wkreca sie na obroty nieraz żeby wkręcić się na 7tys obrotów na 1 biegu potrzebuje 40km/h a nieraz nie rozpędzi sie do 10 i wyrczy i wtedy gdy potrzebuje wiecęj prędkości zasuwa ponad 80km/h spokojnie a jak sie szybko rozpędza to 75km/h i więcej nie udrze proszę o propozycje co może być nie tak może jakoś niewyregulowany jest albo coś ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2009, 20:21 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sie 2009, 17:40
Posty: 60
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Blokada na tłumiku, one tak mają, bardzo możliwe, że to to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2009, 20:25 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
a jakieś foto jak ona wygląda (ta blokada) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2009, 20:35 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sie 2009, 17:40
Posty: 60
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No teraz to nie za bardzo kolego, ale gościu do nas przyjechał z takimi samymi objawami tak jak Ty masz i była zwężka czy blokada w tłumiku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 13:39 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
mój wydech wygląda tak


Obrazek


czy jest tu blokada ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2009, 8:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Oj ten wydech nie wygląda na seryjny chyba - jeśli nie jest seryjny to tam blokady raczej nie ma.

Jeśli raz jedzie dobrze a raz duzo wolniej to tak na logikę wygląda to na paprochy w gaźniku... Tzn taz go przytkają a raz sie inaczej ułożą i jest git. Nie muszą być przy tym wcale rozmiaru 1cm x 1cm. Można by też było WYMIENIĆ filtr PALIWA (jeśli go nie masz to teoria z brudnym gaźnikiem staje sie coraz bardziej prawdopodobna) oraz przeczyścić/wymienić filtr powierza. Z innych "awarii" to moze być świeca do wymiany/o nie właściwej ciepłocie (wykręć, sprawdź i wklej zdjęcie) lub za dużo nagaru w wydechu (lub nawet na denku tłoka/cylindrze/głowicy).

Podręcznikową radą będzie jeszcze prośba o podanie stanu sprzęgła: czy ślizga, czy linka w dobrej kondycji (nie patrz tylko na końcówki: ona może przecież się przesilać w środku w pancerzu - chodzi mi o to czy musiałes ją ostatnio kilka razy w niedługim okresie czasu "podciągać"). Co do sprzęgła to nie da się tematu rozwiązać poprzez stwierdzenie: jest ok. Trzeba by w takiej sytuacji zajrzeć pod prawy dekiel: mogła się na przykład odkręcić lub poluzować któraś ze śrub przytrzymujących sprężynki dociskowe. Wtedy raz będzie ślizgało a raz będzie dobrze, w zależśności od tego jak szybko puscisz dzwignie sprzęgła przy ruszaniu/zmianie biegu. Miałem tak kiedyś w jawce, tylko ze tam sprężynki sa zabezpieczone zegerami a nie śrubami, i ten zeger walśnie się wtedy zsunął...

Posprawdzaj to co napisałem, jak nie bedzie to, to sie będzie mysleć dalej.

pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2009, 9:56 
*

Rejestracja: 26 paź 2008, 2:03
Posty: 52
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Seryjne wydechy z homologacja posiadaja zwezke (?)




_________________

~~PEUGEOT FOX 50 CC~~
~Wydech giannelli~
~TnT stozek~
~50 kg wagi~
~Nowy nicasil+tłok+pierscionki 130km zrobione~

~~~~W planach~~~~~
*Wario Hebo NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2009, 13:22 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
Ok to będę oglądał co tam pod plastikami siedzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2009, 22:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
No właśnie, i tu można zadać filozoficzne pytanie o sens postępu technologicznego - służy czy szkodzi? Czy to lepiej czy gorzej? Co z tego ze obecne pokolenie motorowerzystów ma do swojej dyspozyzcji minarelli am, jeśli ni cholery nie umie go naprawić? Moje pokolenie wychowane na jawkach i rometach (co bogatsi na simsonach) nie miało nawet internetu, a motorki miało zawsze sprawne. Nie było ze "nie wiem co jest pod plastikiem, i dlaczego w ogóle coś tam jest". Wspomnienia. Sorki, musiałem. Ciężki dzień. :mrgreen:

Posprawdzaj to co ci napisałem, ja nie mam jakiejś tam duzej wiedzy, ale moze będę umiał pomóc.
pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2009, 22:46 przez MVP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2009, 14:12 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
no więc tak sprzęgło ok gaźnik czyściutki filtr paliwa i powietrza też czyściutki a dalej coś nie gra. Napisałeś że wydech nie wygląda na seryjny popatrzyłem na foty oryginalnego rieju i cóż odkryłem że wydech jest niesamowicie podobny do mojego daje już fote :)

Obrazek


Na przyszłość nazywaj sensowniej tematy/Sadi.


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 16:54 przez Mefiz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 1:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Aaa, no moze i tak, mój błąd w takim razie :ups: :mrgreen:

Ja nic ci konkretnego w takim razie nie napiszę, bo ten minarelli am co go serwisuję, to jest pierwszy jaki miałem w łapskach, i raczej w nim blokad nie ma. Miałem zawsze troche większe pojemności, i nawet japonię, więc bardziej na ten temat mógłbym cos powiedzieć (aprilka jest brata, tzn on jeździ a ja naprawiam).

Odnośnie blokad: sprawdź jeszcze jak pasują do siebie króciec ssący i membrany: w miejscu gdzie się stykaja otwory powinny mieć takie same wymiary, jesli jedno z nich będzie miało mniejsze, wtedy trzeba cos z tym zrobić. Odnośnie wydechów: sprzęty, które były na "topie" kiedy ja byłem na etapie motorowerów, czyli simsony i jawki 50 były dławione w ten sposób, ze kolanko wydechowe wchodziło w tłumik zbyt daleko i trzeba je było obciąć w taki sposób, zeby wchodziło w tłumik na ok 5 cm (jakby ktoś chciał cos ciąć to niech najpierw sprawdzi ten wymiar na necie, bo podaję z pamięci a pora juz późna); wtedy motor dosłownie dostawał skrzydeł. Nie wiem jak jest u ciebie, ale zapewne inaczej. Jesli tłumi jest rozkręcany, można zobaczyć, czy czegos nie da sie z niego wyjąc, np jakiejś kryzy, zwężki.

pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy