Dzisiaj jest 09 sie 2025, 20:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lut 2013, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Witajcie, rozebrałem silnik di-techa (przerabiam na gaźnik) i mam pytanko, czy to normalne zjawisko po zdjęciu kompresora?
Obrazek




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
A cylinder zdjąłes pierw? Że wiesz że to po kompresorku?




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Qubi, hmm cylinder na końcu praktycznie. Opisze jak ściągałem:
- głowica
- króciec ssący
- membrana
- kompresor
- cylinder




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Ja Ci powiem ze to nie wina kompresora, fakt mogło troche poleciec, ale nie tyle. Wina mogło byc to że olej podawało jak chciałes uruchomic ii sie nazbierało, i jeszcze poprzednie i wgl. Napewno nie to. Kumpel tak miał przez dozownik




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Qubi, a właśnie! To jest myśl. Pompa paliwa jest tu elekryczna - poprzedni właściciel próbował odpalić i pompa tłoczyła, tłoczyła i nazbierało się tyle tego oleju. Możliwe?




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Możliwe, ale raczej nie paliwa, chociaz.. Zobacz dokładnie co to, olej paliwo, czy mieszanka, bo mogło byc i to i to, ale predzej pompka oleju, ona tłoczy a zawór tam pusci wkoncu. :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:40 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
dołączę się do tematu, jakie są skutki że olej znajduje się w skrzyni? przecież di-tech/gaźnik ma pompkę oleju i olej nie idzie do gaźnika tylko do skrzyni??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Skutki, jedynie smarowanie masz lepsze i moze kopcić. :) Czasem przerywać. Ale moze on tam sie znalesć własnie przez kręcenie kluczykiem rozrusznikiem czy coś, olej wtedy pompuje, a jak w zaworze sie nazbiera, wkoncu otworzy sie i puści :) Ja osobiscie nie miałem nic :) lub znikome ilosci :) Takie jak trzeba.




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Qubi, mój błąd - chodziło mi o pompę oleju.


Dobra nie przejmuje się tym, wypłukam ten olej i powoli wszysko ogarnę w tym silniczku.




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 14:49
Posty: 456
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Qubi, mówisz o zaworze membranowym? Co do tego oleju to wątpie, ze to tylko przez kręcenie rozrusznikiem. W morini pompa oleju napędzana jest przez walek, który napędzany jest od wału. Tak
więc im wyższe obroty tym więcej oleju podaje pompka ,a na samym kręceniu to wątpie żeby tyle naleciało, bo nie ma co się oszukiwać, ale pompki nie podają za dużo oleju :mrgreen:




_________________

Aprilia Sr project by Mateq
viewtopic.php?t=269518&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 14:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Ale to ditech :) Tu pompa jest elektryczna :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 14:41 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Qubi pisze:
Ale to ditech :) Tu pompa jest elektryczna :)


Ciekawe.. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 11:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
ThisIsSparta, Widze ze techa nigdy nie miałeś. :) Patrz. :)
Obrazek
Pompka, i wężykiem idzie sobie do krućca :) A z baku do pompki :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 11:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Dokładnie tak jak mówi Qubi. Tam jest pompka elektyczna po przekręceniu kluczyka olej wali w króciec.
Ogólnie to wielkie dzięki Qubi za zdjęcie tego plastika i porobienie fot.

Co do tematu ten olej zostanie wypłukany następnie kompresor będzie zaślepiony, w miejsce TPS wlatuje gaźnik i zamiast głowicy od di-techa wbija głowica od gaźnika - dziękuje dobranoc.




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 12:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Wyjmij kółko z kompresora, i walnij kompresor, aby to estetycznie wyglądało :P A kruciec zmieniasz ?

Polecam sie :D




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html


Ostatnio zmieniony 03 mar 2013, 12:43 przez Qubi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Qubi, Będzie dotoczona blaszka a kompresor pójdzie w świat jak ktoś kupi.




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 17:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
uważaj na zaślepianie kompresora - ja miałem niby dobrze dociętą blaszkę, a była nieszczelność i zatarłem Malossi Sporta :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy