Dzisiaj jest 20 lis 2024, 6:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2013, 20:36 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Kolejne problemy z Typhoonem, mianowicie kupiłem nowy gaźnik i zawór podciśnieniowy i jest problem z podawaniem paliwa ponieważ zbyt mało puszcza zawór i w wężyku nie jest pełno tylko trochę i gdy odpalę skuter na wolnych obrotach chodzi ładnie po dodaniu gazu chodzi do pewnego momentu do puki ma wystarczającą ilość paliwa a póżniej robi buuu i po puszczeniu manetki wraca do niskich obrotów lub gaśnie, jest wyregulowany wstępnie czyli ładnie pracuje na wolnych obrotach i ładnie się wkręca niestety tylko do momentu gdy ma paliwo ale problemem jest to że dostaje za mało paliwa z baku. Nie wiem zupełnie co robić.
Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 8:58 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Wypowie się ktoś?
Proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 10:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Najpierw sprawdź czy jest wystarczająco paliwa w baku i zasłania cały kranik,
-sprawdź jak puszcza kranik(zassij przez przewód od podciśnienia i zobaczysz jak leci paliwo),
-możesz sprawdzić membrany na zaworze, stan króćca ssącego i czy wytwarza się odpowiednie podciśnienie w skrzyni korbowej, stan uszczelniaczy na wale itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 11:08 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Sprawdzałem teraz i paliwo leci, ale jak założe wężyk na gaźnik to na wolnych jest pełny wężyk paliwa (widać to bo jest przezroczysty) po dodaniu gazu pojawiają się pęcherzyki powietrza w wężyku ale chodzi jakoś, po dodaniu kilka razy gazu i pozostawieniu na niskich obrotach gaśnie po kilku minutach i nie można go odpalić, choć paliwo w wężyku jest, później po odczekaniu kilku minut znów można go odpalić.. Króciec ssący jest cały, membrany też nie mają prześwitów, uszczelniacze też całe. Wydaje mi się że zalewa świecę paliwem, mimo to że iglica jest na pierwszy ząbek od góry i wyregulowany tak aby dostawał jak najwięcej powietrza. Dysza 62 i zastanawiam się czy nie jest za duża bo silnik to full seria. Czy ta dysza może być powodem tego gaszenia i zalewania?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy