Dzisiaj jest 13 lut 2025, 15:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2009, 8:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Witam Tak jak w temacie. Mam parę pytań odnośnie tego modelu . Motor jest z 98 r ma przejechane 32tys. km Oryginalne malowanie , 0 jakichkolwiek pęknięć . Nie wiem dokładnie jak z awaryjnością tych modeli , słyszałem różnie opinie. Proszę o pomoc.
Wiem jeszcze że Pan który sprzedaje ten motor powymieniał w tym sezonie :
-Wszystkie płyny / oleje
-Klocki hamulcowe
-cały układ napędowy d.i.d
-Opony

Ale zastanawia mnie jedno. Dzwoniąc do niego powiedział ze motor miał robiony szlif cylindra (aluminiowy) i wsadzony nowy tłok . Nie wiem czy to zle czy dobrze ? Napisał ze motor ma swietna kompresje . Ale nie wiem czy po szlifie scianki cylindra za cienkie nie beda ;/ . prosze od odpowiedz i konkretne informacje

Z gory dzieki.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy