Witam Tak jak w temacie. Mam parę pytań odnośnie tego modelu . Motor jest z 98 r ma przejechane 32tys. km Oryginalne malowanie , 0 jakichkolwiek pęknięć . Nie wiem dokładnie jak z awaryjnością tych modeli , słyszałem różnie opinie. Proszę o pomoc.
Wiem jeszcze że Pan który sprzedaje ten motor powymieniał w tym sezonie :
-Wszystkie płyny / oleje
-Klocki hamulcowe
-cały układ napędowy d.i.d
-Opony
Ale zastanawia mnie jedno. Dzwoniąc do niego powiedział ze motor miał robiony szlif cylindra (aluminiowy) i wsadzony nowy tłok . Nie wiem czy to zle czy dobrze ? Napisał ze motor ma swietna kompresje . Ale nie wiem czy po szlifie scianki cylindra za cienkie nie beda ;/ . prosze od odpowiedz i konkretne informacje
Z gory dzieki.
_________________
teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46