Dzisiaj jest 29 lip 2025, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2013, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
Siemanko
Wracam z moim roxem ,a mianowicie to nie wkręca się na wysokie obroty ,wkręca się tylko do pewnego momentu i na tych obrotach zostanie i nic więcej nie chce ,czasami jak długo trzymam manetkę to zacznie się dławić i zgaśnie ..dzisiaj przeczyściłem gaźnik i nie wiem czy to normalne ale na tej "rurce" która wychodzi z gaźnika i prowadzi do filtra to ona była mokra w środku .Próbowałem kręcić tymi śrubkami w gaźniku ale skuter w ogóle nie reaguje na to .


Jak na razie to jest cylinder Airsal 50 i multivar ,reszta to seria .
Gaźnik jest 12mm i dysze są takie 86 ,45 i 36

Jeśli wie ktoś co to jest to bardzo bym prosił o pomoc .


https://www.youtube.com/watch?v=rWvH5SsMMcM


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 21:48 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 13:16
Posty: 56
Pojazd:
ten airsal jest normalny czy sportowy ? cały czas tak masz czy tylko na rozgrzanym? Ja miałem tak samo na airsalu 50 sport aluminiowym. Zmieniłem cylinder i chodzi normalnie.
u mnie na tym airsalu chodził tak https://www.youtube.com/watch?v=7EKYtQDVQVA


Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 21:51 przez seris, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
cylinder jest sportowy




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 21:54 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 13:16
Posty: 56
Pojazd:
cały czas tak masz czy tylko jak się rozgrzeje ?
u mnie na tym airsalu chodził tak https://www.youtube.com/watch?v=7EKYtQDVQVA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
problem własnie jest po zmianie cylindra ,to nie robi różnicy czy jest ciepły czy zimny ,cały czas chodzi tak samo


Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 21:55 przez lewando97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 21:56 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 13:16
Posty: 56
Pojazd:
aluminium czy żeliwo ? I pytanie czy sam go zakładałeś


Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 21:56 przez seris, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
chyba żeliwny ,tak sam go zakładałem




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:03 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 13:16
Posty: 56
Pojazd:
ja miałem aluminium i u mnie jak się zagrzał tak było. Wydaje mi się że to jest jakaś wada tych cylindrów


Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 22:08 przez seris, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
wymieniłeś cylinder i miał moc i wszystko było dobrze ?




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:15 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 13:16
Posty: 56
Pojazd:
wszystko było ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
jutro moze jak zdąże to założe stary cylinder i zobacze




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:22 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 13:16
Posty: 56
Pojazd:
Jak założysz i sprawdzisz to powiedz co i jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
spoko ,ale tłok może zostać ten od airsala ?




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:47 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 13:16
Posty: 56
Pojazd:
u mnie od airsala był za duży do serii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
kuuurde ; /
tamten tłok troszke na zatarciu juz jest
ale zobaczymy ..




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 23:12 
*

Rejestracja: 21 lis 2012, 21:31
Posty: 18
Pojazd:
nie zakładaj tłoka od innego cylindra tak sie nie robi zepsujesz tego airsala, wyreguluj pozadnie gaznik,sprawdz czy jak zakłądałes tego airsala to czy przypadkiem uszczelka pod cyl nie zakryłeś kanałow w cylindrze i karterach,sprawdz swiece,poczytaj na temat opornosci moze ten cyl wymaga zmiany swiecy,sprawdz elektryke moze masz gdzies przebicie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy