Dzisiaj jest 24 lis 2024, 6:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Stunt Wsk 125
Post: 04 mar 2013, 23:51 
*

Rejestracja: 04 mar 2013, 23:47
Posty: 2
Lokalizacja: Gliwice-Ostropa
Pojazd:
Witam jestem tutaj nowy nie wiem czy w dobrym miejscu dodałem post ale przejdzmy do rzeczy. Mam wsk 125 mam w niej stelaż i takie tam pierdołki (HB) powiedzcie mim co moge zrobic aby miała wiecej koni. (nie mam zamiaru rozpoławiac silnika bo niedawno poskładałem) chodzi mi o zeczy tupu zmiana gaznika, polerka itp.




_________________

WSK 125 STUNT
Yamaha Aerox
Motorynka


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 0:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Możesz zmienić gaźnik,istnieje coś takiego jak porting cylindra :)




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 6:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
Jeżeli chodzi o gaznik to od Jawy 350, dlatego, że jawa jest niskoobrotowa, tak jak wsk.
Następną rzeczą jest przekładnia, z tyłu daj zębate od ogara 200, albo jakiegoś crossa itp.
W silniku możesz zrobić porting, flow, polerke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 17:07 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
z przodu daj mniejszą zębatkę o jeden ząbek a z tył praktycznie jak największą i człowieku maszynka nie do opanowania. strzał ze sprzęgła i stoisz w pionie :D wiem sam praktykowałem :) i nie musisz wcale zmieniać gaźnika czy robić portingu bo robiąc porting skracasz żywotność cylka. Gaźnika też na twoim miejscu bym nie wymieniał lecz jeśli masz taką możliwość zwiększyć przepływ na głównej dyszy w gaźniku:) jeżeli nie zostaw bd miał takie samo spalanie jak do tej pory :D i gwarantuję ci że bd zadowolony.. :) jeżli bd miał problem z tym sprzęcikiem to pisz na gg 40968471




_________________

-parmakit 70ccm
-speed control
-przeciwtalerz hebo nq
-polini 2g evo 2
-hebo kevlar
-dellorto 17,5 - dysza 90
-polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2013, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2013, 14:55
Posty: 4
Lokalizacja: SLU
Pojazd:
Jak kolega wyżej. Jak stuntujesz wsk nie potrzbujesz mocniejszego silnika, tylko wiekszą zębatke na tył. Przydały by sie również przednie lagi od wsk kos ale trudno je dostać i są dosyć drogie. HB jak masz zrobione? Na bebnie? A i teraz zorientowałem sie że robie odkop.




_________________

Please... Słowa krytyki płynące z mojej klawiatury są tylko wynikiem nietypowych, subiektywnych upodobań.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2013, 21:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
rafl_m06b3, linke dłuższą i zamiast do stopki to do kierownicy i pod klamkę podłączyć :) prosta sprawa :P




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2013, 22:06 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Wystarczy kupić zębatkę 55z na tył :D




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
ja mam 2 wsk i w jednej lagi od MZ ;]]] a stuntować nie próbowałem, jedną mam z papierami MB04 czy cos takiego a drugą przerobioną na crossa "GIL" :3 ;3




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2013, 14:55
Posty: 4
Lokalizacja: SLU
Pojazd:
Radeck14 pisze:
rafl_m06b3, linke dłuższą i zamiast do stopki to do kierownicy i pod klamkę podłączyć :) prosta sprawa :P

No bardzo dziękuje za odpowiedź. Pierwsze: do stopki idzie pręt a nie linka. Drugie: nawet jeśli ktoś to jakoś zmontuje, w praktyce najczęściej nie działa bo za ciężko jest ciągnąć dźwignią z powodu hamulca bębenkowego.




_________________

Please... Słowa krytyki płynące z mojej klawiatury są tylko wynikiem nietypowych, subiektywnych upodobań.


Ostatnio zmieniony 24 mar 2013, 15:19 przez rafl_m06b3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy