Dzisiaj jest 19 lis 2024, 0:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2013, 7:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2012, 7:16
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Witam
Mam Yamahe Neos 2002r .
Wydech Next r , wyregulowany
i jedzie mi na prostej 80-82 , gdy jade z górki to v-max nie zwrasta pytanie brzmi dlaczego ? Jade taką samą prędkością na v-maxie z górki jak na prostej .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 54#1897754
Odwiedź mojego złoma :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 7:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Nie masz moze jakies blokady?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 8:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2013, 23:10
Posty: 24
Pojazd:
też mi się wydaje że jakas blokada, a może moduł zablokowany




_________________

Mój Peugeot :) Zapraszam :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=332259




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 8:47 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
a waszym zdaniem moduł może zaciskać hamulce czy coś? XD bo wątpie żeby moduł był na tyle inteligentny aby hamować silnikiem, on ogranicza obroty ale bez przesady, a ogólnie yamahy i mbk nie miały blokowanych modułów


Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 8:48 przez lewybomba, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 9:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Nie, co ty modul napewno nie zaciska hamulca :D Sprawdz zapewne masz gdzies ta blokade :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 9:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
lewybomba, może być moduł , ale musisz wiedzieć ,że 2t to nie chiński 4t który na prostej jedzie 70 a z górki 110 ( oczywiście licznikowe ) . Może po prostu obroty sa na tyle duże i nie pozwolą na większy rozpęd . W takim przypadku możesz wymienić wariator lub wrzucić cięższe rolki .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 10:03 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
jeśli chcesz wiedzieć to przy zjeździe z górki to koło posiada większą moc niż silnik i wtedy napęd się odwraca, to koło napędza silnik a nie odwrotnie. Może po prostu jedziesz z górki pod wiatr i masz za duży opór aerodynamiczny :D ale z rolkami się zgodze, daj cięższe


Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 10:04 przez lewybomba, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 10:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
lewybomba, Możesz bardziej rozjaśnić swoją " teorię " :lol: ? Jak dla mnie jest to wina seryjnego wariatora ( możliwe ,że już zużytego ) , chociaż zapewne nie ma problemu , bo to normalne ,że z górki może jechać kilka km szybciej , ale bez przesady .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .


Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 10:56 przez szybkikoks, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 11:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Zgadzam się z szybkikoks, sprawdź wariator czy nie ma rowków, czy bieżnie nie są już zbyt mocno wytarte itp. Do tego proponowałbym sprawdzenie stanu paska. Może już kwalifikuje się do wymiany ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2012, 13:37
Posty: 114
Pojazd:
lewybomba, koło nie ma mocy :roll: Przy zjezdzie z gorki wektor siły ciezkosci jest skierowany bardziej w strone zjazdu i działa dodatkowa siła na skuter, zwiekszając predkosc :mrgreen: Kacperek7, wrzuc ciezsze rolki , zeby przelozenie bylo bylo wieksze , a co za tym idzie , wieksza predkosc :mrgreen:




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox Valentino Rossi 2006 GP

wydech : Yasuni R
wariator : Polini Speed Control
sprzęgło : Stage6 Torque Control MKII
dzwon sprzęgła : Stage6 Wingcooler


Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 16:01 przez buka19, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2012, 7:16
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Rolki wlasnie mam 5.4g rolki maja jakies 2000 km przebiegu , a cały przebieg skkutera to 23k niecałe , pasek wymieniałem w tamtym sezonie na dayco , niedługo będę wymieniał wariator myślicie ze się polepszy ?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 54#1897754
Odwiedź mojego złoma :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 18:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Powinno, jeśli wariator jest faktycznie oryginalny i ma 23 tys. przelotu na pewno jest już zużyty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 19:56 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
Hm, to może mi powiesz że np. przy hamowaniu też nie ma żadnej mocy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2012, 7:16
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Nie no jest wszystko dobrze :) Tylko z górki taka lipa np jade na prostej 80 i mam górke to wskazówka nie wzrosnie




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 54#1897754
Odwiedź mojego złoma :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 20:51 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
Ja w neosie też tak mam ostatnio ale jakoś nie specjalnie chce mi sie kombinować żeby przez 5 sekund prędkość była wyższa o kilka km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 20:56 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
szybkikoks, To nie jest teoria skuter jest na tyle głupio zbudowany że sprZeglo zaraz po puszczeniu gazu nie "odpuszcza" a czasem prędkość obrotowa koła przekazywana przez przekladnie na sprzeglo jest wyższa niż pozwolić sobie na to może silnik i wtedy koło może zwiększyć jego obroty. No chyba że ma tak "dobre" przełożenia jak ja w swoim neosie no to wtedy nawet 50 km/h by go przerosło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 9:23 
*

Rejestracja: 20 lut 2013, 17:00
Posty: 50
Lokalizacja: Przemków
Pojazd:
Na 100% to jest moduł. Jak jedziesz 80 i ma np. 10tyś obr. To ci górka nic nie da bo więcej nie wykręcisz niż 10tyś obr. Chodzi o to, że moduł steruje iskrą i żeby wejść na wyższe obroty ta iska musi szybciej chodzić, a moduł ją blokuje i szybciej nie chodzi;)




_________________

Zipp steed swap horizontal
Leovince zx-r
Malossi sport 70cc l/c
Dellorto 16mm
Hebo NG

Aprilia rs 125/50 2003
Basówka DOMINATOR.

Quadzik wyczynówka Kreidler mustang 170.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 9:46 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
yamaha nie blokowała modułów, ale moze i racja kup jakis sportowy i zobacz :D


Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 9:47 przez lewybomba, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 12:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2012, 7:16
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Kupowałem moduł : http://www.shop.mieloch.pl/modul-cdi-te ... 8384.bhtml
i tak samo jak na seri jedzie ;)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 54#1897754
Odwiedź mojego złoma :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2012, 13:37
Posty: 114
Pojazd:
lewybomba, znasz sie na fizyce troche ? ; o koło nie ma ŻADNEJ mocy , koło przenosi moment obrotowy z wału silnika. a co do tej mocy przy hamowaniu to pytanie inaczej sformułuj bo nie wiem o co Ci chodzi :roll: Rozpedzony skuter posiada energie kinetyczną i bezwładność. podczas hamowania działają siły "hamujące" ( opór aerodynamiczny , hamulce , tarcie styku koła i nawierzchni), które przeważają siłe przekazywaną przez to twoje KOŁO. wektor wypadkowy jest skierowany w przeciwną strone jazdy skutera , dlatego hamuje. TROSZKE FIZYKI KOLEŻKO :mrgreen:




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox Valentino Rossi 2006 GP

wydech : Yasuni R
wariator : Polini Speed Control
sprzęgło : Stage6 Torque Control MKII
dzwon sprzęgła : Stage6 Wingcooler


Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 20:39 przez buka19, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy