Dzisiaj jest 23 lis 2024, 5:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2013, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2012, 15:48
Posty: 1249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: MBK Booster
Macie jakiś sposób na zdjęcie wariatora ?? (domowy :D )
I nie pisać żebym kupił taki i taki klucz albo coś w tym stylu.




_________________

:arrow: MBK BOOSTER DR EVOLUTION 70! :twisted:
:arrow: GILERA STALKER 70 [*] :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Zależy od kartera ;d Ja w focusie mam tak, na początku miałem taki patent, że wkładałem klucz (jakiś mały 6/8) w wario i przykręcałem śrubkę od kopki do karteru i napierałem lekko, tak aby się zablokowała a potem odkręcałem kluczem śrubę. A drugi to taki, że wkładałem imbusa w wario i blokowałem o karter w środku i też odkręcałem :). Nie wiem jak to wygląda u Ciebie za bardzo ale możesz też wziąć klucz (6/8) i wsadzić go w ząbki z jednej strony a drugą stroną zablokować jakoś o karter ale nie polecam tego bo jak źle to ustawisz to możesz sobie zmechacić ; /




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2012, 15:48
Posty: 1249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: MBK Booster
Ja właśnie próbowałem tak:
-wsadzałem klucz chyba 13 w ząbki i przykręcałem go do dziury na śrubę od pokrywy, ale jest tak mocno przykręcone, że nawet z "kopa" nie puszczał :D




_________________

:arrow: MBK BOOSTER DR EVOLUTION 70! :twisted:
:arrow: GILERA STALKER 70 [*] :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
A było kiedyś ogólnie odkręcane? Pewnie w serwisie kluczem przyblokowali i pneumatem na chama ; / Jak masz możliwość to poproś mechanika jakiegoś jak będzie miał czas to może nawet za free Ci to zrobi :) Spróbuj troszkę psikąć wd 40 na śrubę i zostaw na chwilkę. Może się odkręci. Aaa... spróbuj to odkręcić tak jak robiłeś ale uderzaj młotkiem w klucz. To jest trochę inaczej niż byś siłą próbował. I tak postukaj trochę i może odpuści troszkę a potem to już pójdzie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 23:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2012, 15:48
Posty: 1249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: MBK Booster
Ja ten skuter kupiłem w listopadzie 2012r.
Zrobiłem już kilka rzeczy z kolegą w garażu takie jak: gaźnik nowy, zmiana wydechu, dzwon odkręciliśmy, ale to za cholerę nie chcę puścić :twisted: . Też nie chce oddawać do mechanika żeby mi rolki zmienił :/




_________________

:arrow: MBK BOOSTER DR EVOLUTION 70! :twisted:
:arrow: GILERA STALKER 70 [*] :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 7:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Znaczy podjedź nim do mechanika, poproś żeby Ci odkręcił tylko / poluzował śrubę a potem zakręć ją własną siłą (tak aby nic się nie rozleciało jak będziesz jechał do domu) i w domu sobie to rozkręć i zrób co musisz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 14:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2012, 15:48
Posty: 1249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: MBK Booster
Dobra, dzięki popróbuje jeszcze z tym młotkiem jak nie to pojadę żeby mi to poluzował :)




_________________

:arrow: MBK BOOSTER DR EVOLUTION 70! :twisted:
:arrow: GILERA STALKER 70 [*] :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 11:32 
*

Rejestracja: 18 sty 2012, 19:14
Posty: 67
Lokalizacja: Dubiecko
Pojazd: Aprilia SR
Zrób domowej roboty blokadę tłoka. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
ja tam nie koniecznie jestem za blokadą tłoka, a tym bardziej domowej roboty ; / Mam takie coś, że boję się, że gdy mocno będę napierał na klucz to się uszkodzi wał albo na tłoku się coś odciśnie albo coś się przekrzywi. Ja tam wolę zablokować od strony kopki ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy