Dzisiaj jest 12 lut 2025, 10:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2013, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 13:41
Posty: 79
Pojazd: Keeway Flash Aprilia SR DiTech
Witam, mam problem z moja Aprilia :)
otóż:
rozrusznik kreci dobrze, Aprilia ma w miarę ciężko odpalić(zaznaczam, iż świeca nowa)
gdy odpalimy, po kilku zakręceniach Aprilia chodzi, chodzi i nagle gaśnie
ponawiam probe odpalenia: Aprilia chodzi, chce dodać gazu i...gaśnie
ponawiam probe: odpalam ją, chwilkę chodzi, wyczuwam optymalny moment, dodaje gazu i jest ok ;)
gdy Aprilia stoi dłużej gdy dodam gazu, to "przebiera" ,ale chwila i już ok..
Dodam także, że gdy silnik jest ciepły, po dotknięciu rozrusznika Aprilia pali jak dawniej, czyli świetnie.

W czym tkwi problem?
-przepustnica?
-świeca ok
-wtrysk?
-co dalej(?)

Pozdrawiam forumowiczów i czekam na pomysły




_________________

Szacunek dla Keeway'a :)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_Racing_50/122612


Ostatnio zmieniony 11 mar 2013, 19:58 przez arek-niebieski, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Musisz sprawdzić jakie ciśnienie bije kompresor i czy wtrysk dobrze rozpyla paliwo i oringi.
Te modele miały do do siebie ,że układ wtryskowy lubi się psuć.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 20:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Z paleniem, możesz miec błedy na ecu, lub rozregulowanego tps'a. też czasem tak miałem. świeca jak okej, to nie jej wina. I mozesz miec przybity cylek, mi na chinie jak zimna gorzej paliła ale paliła, a jak ciepła na strzał. Wiec loknij sobie kompresje, bo mozliwe że to przez to :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 13:41
Posty: 79
Pojazd: Keeway Flash Aprilia SR DiTech
moim zdaniem jak mówi Italjet przyczyna tkwi w układzie paliwowym, a nie elektronicznym, popatrzę i zobaczymy

czekam co powiedzą inni ;)




_________________

Szacunek dla Keeway'a :)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_Racing_50/122612




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 20:30 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Powiem tak, zazwyczaj przyczyną ciężkiego palenia ditecha jest świeca oraz wyeksploatowane podzespoły tj. kompresor, membrany i cylinder. Radzę pomierzyć ciśnienie w cylku i na kompresorze.
A tak w ogóle jak wygląda świeca po wykręceniu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 13:41
Posty: 79
Pojazd: Keeway Flash Aprilia SR DiTech
świeca pod zalaniu oczywiście brzydka, czarna, ale po jeździe i zgaszeniu normalnego koloru ;)




_________________

Szacunek dla Keeway'a :)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_Racing_50/122612




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy